Objave: 509
Teme: 28
Pridružen: May 2010
Ocena:
1
Ali vam dela melcloud. Meni že dva dni ne dela. Na wifi se poveže z strežnikom pa zgleda da ne.
Objave: 64
Teme: 2
Pridružen: Jul 2012
Ocena:
0
Dela.
Občasno pa se obesi in ne gre naprej.
Zadnja dva, tri dni se to dogaja
Objave: 509
Teme: 28
Pridružen: May 2010
Ocena:
1
Sem ga resetiral in na novo povezal na wifi. In zaenkrat deluje. Mi je pa meril moč wifi signala samo eno uro. Zdej nič več. Mi je pa čudno ,ker nisem nič spreminjal, kar se mreže in wifija tiče. Nekaj ni vse tako kot mora biti.
Objave: 34
Teme: 0
Pridružen: Jan 2012
Ocena:
-2
poskusi rebootat ruter - včasih se pojavi težava tukaj in ne pri končnem "odjemalcu" wifija
Objave: 509
Teme: 28
Pridružen: May 2010
Ocena:
1
Vse sem že probal. Ponastaviti na navo povezati. Za dostop uporabil mobitel kot wifi dostopno točko. Poslav sem tudi mail na uvoznika če je kakšna napaka na strani
Strežnikov Mitsubishija. Upam, da jutri odgovorijo.
Objave: 509
Teme: 28
Pridružen: May 2010
Ocena:
1
Sem brskal mal po netu pa ne najdem pomer error napake, ki mi jo javlja. Led status je sledeč led UNIT utripne na vsake 5s zeleno led NET utripa zeleno vsakih 5sekund to je po navodilih pravilno. Error utripne cca vsakih 5s dvakrat. Za to pa ni napisano kaj bi pomenilo.
Objave: 34
Teme: 0
Pridružen: Jan 2012
Ocena:
-2
hmmm, sem zdaj večkrat malce počekiral, pa je tudi meni dvakrat javilo napako na serverju, tako da ni nujno, da je pri tebi kaj narobe... Trenutno dela
Objave: 196
Teme: 4
Pridružen: Aug 2013
Ocena:
1
Pozdravljeni, tudi jaz imam prekinjeno povezavo z enakimi simptomi. Kljub resetu enako.
@damdam 78 - ali se je uvoznik mogoče kaj javil?
Hvala lp
Objave: 509
Teme: 28
Pridružen: May 2010
Ocena:
1
1.12.2022 ob 21:22
(*Zadnja sprememba objave: 1.12.2022 ob 21:30 uporabnik damdam78.)
Nekaj odgovorov sem dobil. Na samem strežniku MelCloud naj ne bi bilo nič narobe. Saj s strani Mitsubishia niso dobili nobenega obvestila. Modul sem poslal nazaj na Cantena kjer sem ga kupil , da ga stestirajo. Čakam na ugotovitve. Sporočim ko kaj izvem. Če mi še poveš katerega ponudnika interneta imaš. In na kateri napravi uporabljaš modul.
Objave: 34
Teme: 0
Pridružen: Jan 2012
Ocena:
-2
verjetno bo res nekaj na vajini povezavi, ker meni od takrat deluje OK, preverim vsaj 10x na dan :)
Objave: 509
Teme: 28
Pridružen: May 2010
Ocena:
1
2.12.2022 ob 08:43
(*Zadnja sprememba objave: 2.12.2022 ob 08:45 uporabnik damdam78.)
Ni rečeno, da je na povezavi. Meni je tudi delalo leto in pol brez težav.Vsak modul ima svoj MAC naslov. Lahko je težava v temu ,da so kaki bloki na strežnikih. Mogoče podvojeni MAC naslovi. Bomo videli čakam odgovor? Sporočim.
Objave: 34
Teme: 0
Pridružen: Jan 2012
Ocena:
-2
sporoči,upam da čimprej zrihtata
Objave: 5
Teme: 2
Pridružen: Dec 2022
Ocena:
2
Kar se tiče omrežja, bi na vajinem mestu preveril pod a.) Iz modula si prepišeta MAC naslov, se povežeta na vmesnik od routerja(če ga imata od internetega ponudnika povprajšetja kako se na njega povežeta) in preverita pod ARP tabelo če je ta naprava s tem MAC naslovov vidna. Če je, prepišeta IP naslov in preko CMDja pingata napravo, če je ok, bi potem šel preveriti naprej, ali kakšen promet iz tega ip ja gre navzven(ampak ni nujno da bosta lahko to preverila). Če pod točko a ni vidne naprave s tem MAC naslovov, imate težavo med klimo in modulom, kar pa več nimam pojma... ampak bi moral servis pomagati. Meni app deluje :)
Je pa app na andorid platformi precej obupen... če bi dali par 10k€ več v razvoj jih nebi pobralo.
Objave: 196
Teme: 4
Pridružen: Aug 2013
Ocena:
1
2.12.2022 ob 15:36
(*Zadnja sprememba objave: 2.12.2022 ob 16:22 uporabnik Unika542.)
Hvala za vse odgovore. Bom poskusil predlagane rešitve.
Imamo Telekom, za router moram pogledati.
Imamo Telekom, za router moram pogledati.