Gradnja in obnova > Energijski viri
Mitsubishi melcloud

Ocena teme:
  • Glasov: 0 - Povprečje: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mitsubishi melcloud
#1
Ali vam dela melcloud. Meni že dva dni ne dela. Na wifi se poveže z strežnikom pa zgleda da ne.
#2
Pri meni dela vse ok..
#3
Dela.
Občasno pa se obesi in ne gre naprej.
Zadnja dva, tri dni se to dogaja
#4
Sem ga resetiral in na novo povezal na wifi. In zaenkrat deluje. Mi je pa meril moč wifi signala samo eno uro. Zdej nič več. Mi je pa čudno ,ker nisem nič spreminjal, kar se mreže in wifija tiče. Nekaj ni vse tako kot mora biti.
#5
poskusi rebootat ruter - včasih se pojavi težava tukaj in ne pri končnem "odjemalcu" wifija
#6
Vse sem že probal. Ponastaviti na navo povezati. Za dostop uporabil mobitel kot wifi dostopno točko. Poslav sem tudi mail na uvoznika če je kakšna napaka na strani
Strežnikov Mitsubishija. Upam, da jutri odgovorijo.
#7
Sem brskal mal po netu pa ne najdem pomer error napake,  ki  mi jo javlja. Led status je sledeč led UNIT utripne na vsake 5s zeleno led NET utripa zeleno vsakih 5sekund  to je po navodilih pravilno. Error utripne cca vsakih 5s dvakrat. Za to pa ni napisano kaj bi pomenilo.
#8
hmmm, sem zdaj večkrat malce počekiral, pa je tudi meni dvakrat javilo napako na serverju, tako da ni nujno, da je pri tebi kaj narobe... Trenutno dela
#9
Pozdravljeni, tudi jaz imam prekinjeno povezavo z enakimi simptomi. Kljub resetu enako.

@damdam 78 - ali se je uvoznik mogoče kaj javil?

Hvala lp
#10
Nekaj odgovorov sem dobil. Na samem strežniku  MelCloud naj ne bi bilo nič narobe. Saj s strani Mitsubishia niso dobili nobenega obvestila.  Modul sem poslal nazaj na Cantena kjer sem ga kupil , da ga stestirajo. Čakam na ugotovitve. Sporočim ko kaj izvem. Če mi še poveš katerega ponudnika interneta imaš. In na kateri napravi uporabljaš modul.
#11
verjetno bo res nekaj na vajini povezavi, ker meni od takrat deluje OK, preverim vsaj 10x na dan Smile
#12
Ni rečeno,  da je na povezavi. Meni je tudi delalo leto in pol brez težav.Vsak modul ima svoj MAC naslov. Lahko je težava v temu ,da so kaki bloki na strežnikih. Mogoče podvojeni MAC naslovi. Bomo videli čakam odgovor? Sporočim.
#13
sporoči,upam da čimprej zrihtata
#14
Kar se tiče omrežja, bi na vajinem mestu preveril pod a.) Iz modula si prepišeta MAC naslov, se povežeta na vmesnik od routerja(če ga imata od internetega ponudnika povprajšetja kako se na njega povežeta) in preverita pod ARP tabelo če je ta naprava s tem MAC naslovov vidna. Če je, prepišeta IP naslov in preko CMDja pingata napravo, če je ok, bi potem šel preveriti naprej, ali kakšen promet iz tega ip ja gre navzven(ampak ni nujno da bosta lahko to preverila). Če pod točko a ni vidne naprave s tem MAC naslovov, imate težavo med klimo in modulom, kar pa več nimam pojma... ampak bi moral servis pomagati. Meni app deluje Smile


Je pa app na andorid platformi precej obupen... če bi dali par 10k€ več v razvoj jih nebi pobralo.
#15
Hvala za vse odgovore. Bom poskusil predlagane rešitve.

Imamo Telekom, za router moram pogledati.

Imamo Telekom, za router moram pogledati.


Skok na forum:




Zadnje novice