Gradnja in obnova > Montažni sistemi in les
Skeletna gradnja fotostrip

Ocena teme:
  • Glasov: 0 - Povprečje: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skeletna gradnja fotostrip
#76
Danes spet prestavljal peč, da lahko keramičar položi še zadnjih par ploščic. Troslojni dimnik smo oblekli z ognjevarnim knaufom, da je nastala okoli škatla. Iz dveh koncev, sem dobil dobronameren nasvet, naj na škatlo zmontiram še manjša zračnika. Enega spodaj in drugega zgoraj. Tako, da sem se ukvarjal še z tem. Malo sem pa tudi malal po tisti leseni steni.


Priložene datoteke Predogledne slike
           
#77
Živjo,

Lesena stena je iz lepljenih plošč? črne fuge je samo razmak in spodaj črna stena ali kaj vmes? 
Zelo lepo in prijetno za bratSmile držim pesti da bo zabavno in gladko teklo vse do vselitve!
#78
Malo težko opisat na kratko. Najprej je bila gola stena. V mojem primeru iz OSB plošč. Potem sem gor privijačil letve in jih pobarval na črno. Letve sem dal, ker sem želel spodaj napeljati kable za elektriko. Saj veš kako je... Ponavadi kmalu rata kup podaljškov. Lahko bi vse skupaj pilepil direkt na steno, pa samo "fuge" prej pobarval na črno. Potem sem preko mizarja naročil vezano ploščo debeline 15mm. Jebiga, se treba znajdet zaradi te korone. Pač izbereš tisto kar ti je všeč. Tole je breza. Lahko seveda gor daš tudi kaj drugega. Recimo lepljene plošče, pluto, furniran iveral, stvari, ki so načeloma za po tleh (laminat, gotov parket).

Potem pride ta zabavni konec. Spravit to na steno. Obstajajo dve variante. Najlažja je z vijaki, ki se potem vidijo. Če si malo sado mazo, pa z lepilom v tubi. Gre pa počasi... Po dve plate na dan, ker moraš čakat, da se lepilo posuši. Kmalu ugotoviš, da nič na svetu ni prav zares ravno. Pomagal sem si z ročnim električnim obličem. Vsako plato je treba upasat. Kakor koli tole izgleda enostavno, je zelo težko naredit enakomerne fuge. Pomagal sem si z lesenimi kladicami, ki sem jih vstavljal med plošče. Goljufal sem tudi z pnevmatsko pištolo (iz strani zagonil kakšen žebljiček).

Vse robove plošč sem pobarval na črno. Vsako ploščo zaščitit in pobarvat z mat črnim sprejem. Da je črni rob res oster, se ga nežno prebrusi z šmirglom na deski. 

Svojevrstna zabava je bilo celo steno nekako zaključit. Zadnjo ploščo sem porezkal in ene dva popoldneva brusil vogal, da je res lepo pravokoten.

Če rabiš še kakšno sliko, poglej malo na prejšnjih straneh. Če rabiš pa še kakšen detajl, pa napiši in napopam sliko.


Priložene datoteke Predogledne slike
           
#79
Vedno ko pridem na forum pogledam kaj si objavil. Hvala za dodatne slike. Mi nismo se tako daleč, zato nimam nobenih specifičnih vprašanj.
#80
Električar mi je malo olajšal delo in je označil kable na podstrešju. Zelo prijazno od njega... Se človek kar težko znajde med vsemi špageti na dilah. Luč je bila 20 min in en kamenček v desnem učku kasneje tudi zmontirana na strop hodnika. Keramičar je položil še zadnje ploščice, jaz sem pa skoraj že pobarval steno. Sfalilo kakšen deci barve...

Malo sem pa tudi lepil na dilah... Ni lepo, je pa diht.


Priložene datoteke Predogledne slike
                       
#81
Ne vem ce je najbolj pametno folijo do desk peljat... tam bo folija mrzla. In karkoli se bo nabralo pod foliji tam, bo tam štala...
"Ko bom velik, bom malo manj majhen"
#82
Lažje mi je pustit, da visi čez tesnilno maso in potem, ko je suho porezat. Mogoče se iz slike slabo vidi, ampak med tramom in latami je še približno 10cm v višino lesno vlaknaste plošče (izolacija fasade 120mm debeline). Seveda se pa višek folije sedaj viha po svoje...
#83
Zaključil sem z folijo na podstrešju in z svetili. Dobila sva dobro ponudbo za kuhinjo in je prišel majster še v živo zmerit. Zdej pa izolacijo za podstrešje naročit. Dilema 2x ali 3x križno?


Priložene datoteke Predogledne slike
       
#84
Živjo. Evo, spet sem jaz Smile
Moram ti rečt, da mi je všeč tvoje delo, ker si natančen in delaš kvalitetno. To se ti bo dobro obrestovalo med bivanjem v hiši. Imam pa eno vprašanje: na slikah bolj na začetku, sem videl podložno ploščo oblečeno v izotekt. Na ploščo postavljen skelet. Na eni sliki so odprta vhodna vrata. Zanimam me koliko je razmaka med ploščo in vrati? Torej koliko cm si imel na razpolago od talne izolacije, sistemske plošče, cevi za talno, estihi, do talne obloge. Jaz sem imel pri moji gradnji 17 cm, pa sem komaj vse stlačil v to višino.
in še: koliko je temeljna plošča debela?
#85
Oj!

Plošča je bila preračuna na 25cm. Dvojna mreža. Debelino in armaturo ti izračuna statik na podlagi obtežbe, terena pod bajto. Predpiše tudi marko betona itd.

Na sliki se vidi, da ti spodnji del skeleta (zunanje stene določa višino za tlake. Jaz sem imel pptem na razpolago 22cm za vse od izolacije, talnega in končne obloge. Mislim, da bi bilo boljše kakšen sentimeter več, da bi bila izolacija pod estrihi nekako v razmerju z izolacijo na stenah in stropu. Čeprav proti tlem dejansko izgubljaš bistveno manj, kot čez stene in strop, bi jaz ciljal vsaj na 15cm izolacije. Sam imam ponekod samo 13 cm. Vse skupaj tudi zavisi od končne obloge. Linolej ne zasede veliko, kakšna keramika že več. 

Sama izvedba je sicer stvar debate, ampak pri skeletnih ni neke hude akumulacije in bi bilo vredno razmisliti še o izolaciji pod ploščo. Sam sicer nisem preračunaval kaj točno to pomeni za denarnico in koliko dejansko profitiraš na dolgi rok. Mogoče vredno razmisleka... 

Še ena stvar... Po celotni površini sem položil hidroizolacijo V4. Vsa skrb, da jo bodo majstri predrli je praktično odveč. Tudi če se zgodi, je popravilo enostavno. Eni dajejo samo pod stenami in potem naknadno izolirajo še ostalo. Pomojem ne najboljša ideja, ker ko je enkrat bajta zaprta je težko noter malat ibitol in potem še varit (lesena hiša). 

Pa še ena stvar okol izolacije. Na sliki se vidi, kako je cela ofucana in kako se lušči. Na zgornji strani je takšna tanka folija, ki se začne potem čez cajt luščit. Ni to samo po sebi nič groznega. Je pa potem ko je enkrat fajn pihal, te končke dvignal in so ležal po celi vasi. Rahlo nerodno... Lahko si predstavljaš kako je bila potem okranclana sisedova živa meja... Uglavnem splača se to folijo z brenerjem požgat oz jo stopit.


Priložene datoteke Predogledne slike
   
#86
Mislim, da je bolje, če je je termoizolacija pod ploščo. V tem primeru je plošča na topli strani in na njej ne more biti kondenza. Tebi se pa načeloma lahko zgodi, da bo na izotektu kondenz, ki pride od vlage iz prostora (ne iz zemljine) in posledično bo ves ta lep les vlažen.

Upam, da se motim, se pa da preverit s programom za gradbeno fiziko (u-wert)
Lahko sam vstaviš vse sloje in če boš dal še približno prave robne pogoje (temperature, vlage) boš hitro videl pri čem si... Morda pa je bolje, da tega sedaj ne greš delat Wink
#87
Mogoče res boljše, da sedaj ne drmam preveč. Tudi o detajlu stika skelet plošča bi se dal razpravljat hudo na dolgo... V praksi samo položijo na izolirano plato in se potem zapurpena spodaj, če je kje kaj lufta. Mogoče bi bilo boljši kakšen tesnilni trak iz gume/neoprena in potem gor flocnit skelet. V končni fazi... Nekje moraš potegnat črto in se nehat sekirat.
#88
Vse, kar lahko sedaj narediš je, da skrbiš za to, da ne bo pretirane vlage v prostoru (prezračevanje, po potrebi razvlažilniki ali še bolje centralni sistem za prezračevanje in razvlaževanje).
#89
Sicer sem pa  potegnil tudi odznotraj hidroizolacijo  po stenah. Škodet ne more...


Priložene datoteke Predogledne slike
   
#90
Nisem si mislil, da mora biti za skeletno hišo tako debela temeljna plošča, sem pa res en nevednež.
22cm na razpolago za talne zadeve je že kar razkošno, se pa strinjam da bi bilo 25 cm še bolj. Tudi jaz bi/ bom tako naredil kot ti, da še preden je skelet postavljen, celo ploščo oblečeš v izotekt, poškodbe pa poraviš naknadno.
Nekje sem slišal, pa ne vem če to res drži; da temeljno ploščo niso izolirali pod njo na stiku z zemljino, ampak vmes kot nek sendvič, torej plošča na zemljini debeline recimo 12 cm, potem 10 cm stirodura, potem pa še drugi del plošče 12 cm
Kaj se tebi zdi, a je to izvedljivo/ smiselno?


Skok na forum:




Zadnje novice