Gradnja in obnova > Montažni sistemi in les
Kombinacija Knauf-Armstrong(AMF)

Ocena teme:
  • Glasov: 0 - Povprečje: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kombinacija Knauf-Armstrong(AMF)
#1
Lep pozdrav vsem!
V kurilnici bi rad zaprl strop s knaufom ter skril napeljavo od prezračevanja.Tokrat bi se rad zadeve lotil sam, ker pa s knaufanjem nimam toliko izkušen bi prosil za malo pomoči. Preveč v podrobnosti se v prvem postu ne bom spuščal, da ne bo postalo vse skupaj neberljivo.

Kratek opis stanja ter načrt stropa:
Strop bo potekal v treh nivojih. Za lažjo predstavo spodaj slika trenutnega stanja. 
   

Predvidena višina stropov:
*1- nad TČ ca. 10cm
*2- odvodna cev prezračevanja, škatla ca. 38cm
*3- preostanek stropa ca. 30cm

Za dostop do razdelilcev prezračevanja bi zmontiral Armstrong strop (2 plošči dimenzij 62,5x62,5cm). Se mi zdi najbolj ugodna rešitev. Profile bi pritrdil direktno na CD profile, brez obešal. 

Načrti stropa po moji laični logiki: 
   
   
   

Prosim za kakšen nasvet glede postavitve profilov, razdalje med njimi ter samimi obešali, na kakšni razdalji morajo biti le ti in katera obešala naj uporabim. Sam se nagibam na ankerfix obešala.
Ali lahko še kako drugače povežem dva CD profila pod kotom 90° brez uporabe univerzalnega spojnika ki ga najdemo v knaufovem tehničnem listu?
Mogoče kakšna ideja glede Armstrong stropa ter pritrditve profilov?
Moram na kaj posebej paziti?

Za vso pomoč se vam že v naprej zahvaljujem!
#2
armstrong moraš dvignit in odmaknit navzgor da ga "odpreš". Imaš dovolj višine? Mogoče raje revizijsko loputo? Se odpira navzdol.

"drugače povežem dva CD profila pod kotom 90" UD profil?
"Ko bom velik, bom malo manj majhen"
#3
@andr3vv mogoce en nasvet, izoliraj tisti dve cevi, odvodno in dovodno cev, ki gresta od rekuperatorja do razdelilcev na stropu. Sredinski del, kjer je dusilec je ze izoliran, sprednji in zadnji del pa ne. To le obleci v armaflex, drugace bos imel tezave z kondenzom, ki ga v startu sploh nebos opazil, ker bos imel vse skupaj zaprto.
#4
@firefly
Plate bi verjetno moral dati not še preden zaprem s knaufom. Odmikal bi jih lahko, vendar če bi bila potreba po zamenjavi, jih po moje ne bi več ven dobil.
Sem malo pogooglal po revizijskih vratih pa nisem vedel da se da tud PVC vratca dobit. Tistih plehnatih ne bi imel, s knauf plato v vratcih pa sem nekje prebral da so sami problemi. Zato nekako sploh nisem iskal po alternativi.
Bom se pozanimal pri kalceru. Hvala za nasvet.

@Popson31
Verjetno škodit ne more. Bom uredil preden zaprem vse skupaj. Hvala tudi tebi
#5
Zrak v ceveh med rekuperatorjem in razdelilnimi komorami je približno enake temperature kot zrak v hiši, zato izolacija tu ni potrebna. teoretično bi bil možen nastanek kondenza na dovodni cevi, če bi bila v prostoru zelo visoka relativna vlažnost in rekuperator s slabim izkoristkom. Kot vidim, je vgrajen rekuperator Paul, tako da tu problema ni.
#6
(6.12.2019 ob 21:58)BojanF Napisal: teoretično bi bil možen nastanek kondenza na dovodni cevi, če bi bila v prostoru zelo visoka relativna vlažnost in rekuperator s slabim izkoristkom. Kot vidim, je vgrajen rekuperator Paul, tako da tu problema ni.
Pa ravno to sem včeraj ugotovil da se mi dogaja na dovodu. Na prehodu iz stene, kjer je cev štuklana mi kondenzira, čutim mokro odspodaj. Tudi izolirano je v tem prehodu samo s tem samolepljivim armaflex trakom.
   
V drugi sobi, kjer cev poteka do rešetke na fasadi pa imam temperaturo zraka namesto prijetnih 22°C, samo 19°C. 
Ali je možno, da mi cev toliko ohlaja prostor? S talnim gretjem je načeloma vse vredu, pretok imam, tako da mislim da talno deluje normalno. 
   
Kaj naj naredim? Bi pomagalo če odprem knauf in cev dodatno izoliram, npr. s stekleno volno? Druga opcija bi bila da speljem dovodno cev v kurilnici direktno na fasado. V tem primeru se mi skrajša razdalja rešetk med dovodom in odvodom na 1,5m.
#7
Kjer je cev štukana, je ponavadi vmes en plastični kos ki poveže dve sosednji cevi (če imaš sistem ISOPIPE). On je manj izolativen in je možno, da tam zato bolj kondenzira.
Tisti del pač dodatno izoliraj, lahko tudi s filcem v traku oviješ in potem oblepiš z alu ali duct tape lepilnim trakom ali pa se znajdeš kako drugače.
Na drugi del vprašanja pa sem ti že odgovoril v sosednji temi.
#8
Povezava je narejena iz spiro cevi. Na prehodu je samo z vijakom ali dvema skupaj zasraufano in izolacija preko.
Stik bi moral biti izoliran z 2cm armaflexom, ker pa je vse skupaj tezko dostopno so samo z armaflex trakom polepli. Vmes je polno razpok kjer cev takoreceno ven gleda...
#9
(8.12.2019 ob 10:46)andr3vv Napisal:
(6.12.2019 ob 21:58)BojanF Napisal: teoretično bi bil možen nastanek kondenza na dovodni cevi, če bi bila v prostoru zelo visoka relativna vlažnost in rekuperator s slabim izkoristkom. Kot vidim, je vgrajen rekuperator Paul, tako da tu problema ni.
Pa ravno to sem včeraj ugotovil da se mi dogaja na dovodu. Na prehodu iz stene, kjer je cev štuklana mi kondenzira, čutim mokro odspodaj. Tudi izolirano je v tem prehodu samo s tem samolepljivim armaflex trakom.
Ja, ampak to je dovodna cev od zunanjosti do rekuperatorja, jaz sem govoril o dovodni cevi od rekuperatorja do razdelilne komore, v odgovor na komentarje ki so predlagali da se tudi te cevi izolira.
Sicer pa je problem dolgih cevi med rekuperatorjem in zunanjostjo poznan vsakomur, ki je že kdaj delal phpp izračun. Po ceveh se pretaka zrak z zunanjo temperaturo, od notranjega zraka ločen le s centimetrom ali dvema izolacije. Vsaka dodatna izolacija mora biti paronepropustna, sicer nastopi nevarnost nastanka kondenza med dodatno izolacijo in steno cevi.
Zato naj bi se pri umeščanju rekuperatorja stremelo k temu, da so povezovalne cevi do zunanjosti čim krajše, najbolje je če je rekuperator vgrajen na zunanji steni in gredo cevi direktno ven. Ker pa zunaj zajem in izpuh zraka ne smeta biti na istem mestu, da se svež in odpadni zrak ne mešata, bi morali eno od cevi potem zunaj peljati par metrov stran, kar ljudem estetsko ni všeč, zato raje izberejo tehnično manj optimalno rešitev in cev vodijo znotraj toplotnega ovoja, da jo lahko skrijejo v spuščenem stropu. Rezultat je večja energetska potratnost hiše in eventuelno težave z kondenzom.
In pa, seveda, cev bi morala biti tudi na mestu preboja skozi zunanji zid izolirana, ne le znotraj prostora, sicer tu nastopi toplotni most.
#10
Big Grin 
Citat:Ja, ampak to je dovodna cev od zunanjosti do rekuperatorja, jaz sem govoril o dovodni cevi od rekuperatorja do razdelilne komore
Pardon, sem narobe razumel. Res je, te cevi ne kondenzirajo...bom jih pustil kar neizolirane, škoda časa in denarja. Dovodne cevi od zunaj pa so izolirane tudi skozi preboj, torej do fasade. No v petek so mi prišli dodatno izolirat tale spoj kjer se je nabiral kondenz, upam da bo sedaj vredu. 
Čez praznike pa se lotim zapiranja stropa Big Grin 
Kar se pa tiče revizijskih loput pa sem se odločil za tiste s knauf plato. Najlažje za montažo. 
Pripopam kako sliko ko se bo že kaj videlo.
#11
Najlažje in najenostavnejše boš naredil strop raven in ne v etažah pa še lepše bo izpadlo.


Skok na forum:




Zadnje novice

Redno vzdrževanje doma je nujno
20.01.2020 ob 12:59:50
Redno vzdrževanje doma je nujno
S tem boste poskrbeli za svojo varnost in manj zapletov pri zavarovanju. Izognite se slabi volji, ko vam denimo poči cev in voda... Beri dalje »
Video: Ko zagori olje na štedilniku
20.12.2019 ob 10:02:03
Video: Ko zagori olje na štedilniku
V posnetku si oglejte, kako ga pravilno pogasiti in kaj lahko pomeni napačna odločitev. Še en v nizu čisto navadnih dni. Po... Beri dalje »
V radiatorju šumi
07.11.2019 ob 12:28:59
V radiatorju šumi
Svetujemo, kako pravilno odzračiti radiator in rešiti še ostale nevšečnosti z ogrevanjem.   Okvare... Beri dalje »
Vaša streha pušča?
21.10.2019 ob 07:14:34
Vaša streha pušča?
V določenih primerih vam lahko pri popravilu strehe pomaga vaše zavarovanje doma. Ste ugotovili, da vaša streha... Beri dalje »