Opremljanje doma > Kuhinjska oprema
Nabava Kuhinje Dankuchen

Ocena teme:
  • Glasov: 0 - Povprečje: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nabava Kuhinje Dankuchen
#1
Mojo izkušnjo z nakupom kuhinje Dankuchen kot jo oglašujejo no.1 v Austriji bi rad delil z bodočimi kupci  , kot sem bil jaz , kateri dobivate domov oglaševalske letake z zajetimi visokimi trenutnimi popusti  in vrhunsko kvaliteto izdelave kuhinj tega proizvajalca.
Višji cenovni razred kuhinje sem nabavil v Novogoriški poslovalnici in plačal 100% z avansom. Kuhinja je bila dostavljena v roku in montirana z manjšimi odstopanji vendar načeloma korektno. Po montaži, sem ugotovil, da ena zaključna stranica manjka ena vrata pa se odpirajo v nasprotno smer, nelogično , glede na to, da je to kuhinjska niša bi hitro vsak videl, da je tu očitna napaka trgovca pri izbiri le teh. Po reklamaciji sem dobil odgovor, da bi moral detajle videti v prodajalni ob izbiri elementov , se pravi na monitorju računalnika v kosovnici , to pa vsak ve kaj pomeni, oziroma bi moral verjetno v nabavo z mano še arhitekt notranje opreme. Po sporu so mi sicer ponudili rešitev z dodatno manjkajočo stranico ampak v tem primeru kuhinja na zaključni strani ne bi več bili poravnani spodnji in zgornji elementi kar je nesprejemljivo. Rečeno mi je bilo tudi da proizvajalec ne izdeluje in dobavlja širine omaric izvenserijskih dimenzij.
Na predračunu in računu teh detajlov nikjer ni, tako, da boste brez uspeha iskali oprijemljivo pomanjkljivost na papirju, opis je zelo skromen zajema namreč model in barvo kuhinje.
Ko sem se obrnil na proizvajalca z omenjenim problemom računajoč na pozitivno rešitev pa nobenega odgovora.
Glede na stroške pravnih postopkov vsak ve, da nima smisla reševati takega problema na ta način, veste pa bodoči kupci sedaj kako lahko to izgleda oziroma kako je izgledalo v mojem primeru.
#2
Ko sem kupoval kuhinjo nekih 4 let nazaj, sem tudi vstopil v njihov prodajni salon v Lj. Odnos prodajnice mi je bila tako odbijajoč, da mislim, da me nikoli več ne vidijo v tej trgovini. Žal papir prenese marsikaj, sploh reklamni.
#3
Dan kuhinje so bile sinonim kakovosti in usluge (montaže) kakšnih 10 let nazaj. Potem so družinsko firmo prevzeli otroci in jo zapeljali v drugo smer... v množičnost. Npr. včasih je samo Lesnina prodajala Dan Kuchen sedaj pa je salon že v vsaki vasi.
#4
Očitno je odvisno od salona do salona, jaz sem bil zadovoljen z salonom na Ptuju, tudi reklamacijo so rešili brez problema , (zamenjavo pulta) katera se je na koncu izkazala da sploh oni niso bili krivi za reklamacijo.
Sem tudi jaz bil v drugem salonu (SL.Bistrica), kjer pa nikakor ne bi naročil kuhinje. S prodajalcem se nikakor nisva ujela.
#5
Bi še jaz ob tej priložnosti pristavil svoj pogled.
Ob odločitvi za DanKüchen smo obiskali nekaj salonov. Ptuj, Mb in Sl. Bistrica je enak zastopnik.
Celje, zelo ohol in vzvišen odnos prodajalca, tako da smo naredili velik obvoz.
Maribor, prodajalka se je sicer trudila, vendar je imela zelo pomanjkljivo znanje.
Sl. Bistrica, strokoven in korekten prodajalec, tako da smo tam opravili nakup.

Zataknilo se je pri reklamaciji, na katero so sicer v zakonskem roku odgovorili, vendar niso upoštevali dejstva stvarne napake, ki je bila očitna. Proizvajalec jim slednjega ni priznal.
Iz svojega poklicnega udejstvovanja v pravdanju vem, da (večina) tujih proizvajalcev, odgovornost preloži na prodajalce (saj po njihovem mnenju ustreza zakonodaji v državi njihovega sedeža), ki po ZVPot odgovarjajo za izročeno blago.

Sklepno rečeno, kupec lahko terja prodajalca, kajti le-ta rešuje z dobaviteljem kot ve in zna, tudi če dobavitelj zavrne, prodajalec nosi odgovornost po zakonu in reklamacijo MORA REŠEVATI.
Načeloma je za potrošnika to ugodno.

V mojem primeru se nisem odločil za pravdo, saj ni šlo za (vsaj meni motečo) stvarno napako...in pravdanja imam že službeno vrh glave.

Drugače pa nasvet.....REKLAMACIJ NE REŠUJEJO KOREKTNO!
#6
Pozdravljeni,

imam dokaj svežo izkušnjo z Dankuchen (montaža prejšnji teden). Celoten postopek (ideja, izris, izbor, predelave in dobava bele tehnike...) je potekal v Dankuchen Rudnik in lahko rečem, da smo imeli srečno roko pri izbiri. Vse je potekalo relativno gladko, suport na strani prodajnega salona je bil na visokem nivoju, tako da zaenkrat lahko le pohvalim dobavitelja (z reklamacijami še nimam izkušenj, upam da jih tudi ne bom imel), kuhinja pa tudi izgleda dobroSmile.

Lep pozdrav,

Marjan


Skok na forum:




Zadnje novice

Zemeljski plin – udoben, varčen, varen in ugoden
11.10.2019 ob 09:01:30
Zemeljski plin – udoben, varčen, varen in ugoden
Zemeljski plin je vsestransko uporaben energent – v gospodinjstvu ga tako uporabljamo za ogrevanje prostorov, pripravo tople... Beri dalje »
Lumar - na ogled hiši dveh generacij
09.10.2019 ob 11:03:14
Lumar - na ogled hiši dveh generacij
V podjetju Lumar v soboto 12. oktobra med 10.00 in 16.00 uro pripravljajo nov dan odprtih vrat. Tokrat bodo predstavili hiši, ki sta... Beri dalje »
Odločitev, ki zagotavlja zdrav način življenja, udobje in dolgoročne prihranke
07.10.2019 ob 07:59:04
Odločitev, ki zagotavlja zdrav način življenja, udobje in dolgoročne prihranke
Dom je tam, kjer se počutimo prijetno in varno. To je prostor, kjer se lahko sprostimo, odmislimo vsakodnevne tegobe in zadihamo s... Beri dalje »
Otroška soba v mansardi
03.04.2018 ob 18:21:19
Otroška soba v mansardi
Marsikdo reče kaj pa je takega narediti otroško sobo v mansardi. Glavno je, da sobo okrasimo z nekaj junaki iz risank in to je to. Je res, da je to... Beri dalje »