Splošno > Sam svoj mojster
Vrtna kosilnica veselo kresne - potem pa tema

Ocena teme:
  • Glasov: 0 - Povprečje: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vrtna kosilnica veselo kresne - potem pa tema
#1
Spoštovani,
Vrtna kosilnica. Ni samohodna. Komande ima sledeče:
Rdeča ročka: dela ne dela
Črna ročka: zaug, zajec, želva
Nima gumba/gumice za pumpanje goriva pred zagonom.
Nekaj let ni bila v uporabi.
- Splaknil sem tank
- Dvakrat zamenjal olje
- Zamenjal svečko
- očistil cinšpulo
- Nalil Benzin 100
- Špricnil na bate kapljico WD-ja.
Pri prvem potegu je veselo zalaufala.
Tako sem kosil skupaj kako uro in pol. Mašina se je malenkost »zaletavala«, a mislil sem, da tako pač mora biti.
Potem je »ugasnila«.
Ko potegnem pri zaugu in svečki. Takoj veselo zalaufa. Pri zaugu kake 5 sekund, pri želvi 3 sekundi, pri zajcu nič.
Preveril sem svečko, stik na svečki, cinšpulo, sito na tanku, spodnja vijaka na fergazarju, vzmeti, stikalo za vklop/izklop., podtlak na tanku.
Nič ne pomaga veselo zalaufa pri prvem potegu in crkne.

Motor ni Briggs. A nalepke nima, Kosilnica je Italijanska.

Kaj bi še lahko bilo?
Bi lahko bilo krivo gorivo
100 namesto 95.?

Kaj (še)?

Hvala in dob'r dan, Jože
#2
Po temu kar si opisal bi jaz sumil da ne dobi bencina-če je stala so gumice verjjetno trde-Vzem odsluženo plastenko od čistila in vanjo natoči bencin-ko jo kresneš takoj čez filter parktat špricni benz-če se bo čas teka motorja podaljšal - išči gumice.
#3
Po temu kar si opisal bi jaz sumil da ne dobi bencina-če je stala so gumice verjjetno trde-Vzem odsluženo plastenko od čistila in vanjo natoči bencin-ko jo kresneš takoj čez filter parktat špricni benz-če se bo čas teka motorja podaljšal - išči gumice.
#4
Probaj še brez filtra za zrak.Sosedova se je tudi med košnjo zaletavala in vmes crkovala.Ko sem pa potegnil filter zraka dol je bilo pa takoj jasno zakaj tako dela.Ta je bil namreč čisto poln olja oz šmira.Oprali v bencinu in zdaj dela BP.
#5
Zakaj se ti je zdelo dobr natankat 100 okt. bencin? Ker je 100 več, bolš k 95? 100 oktanc nima nobenga pomena pri kosilnicah, motorkah ipd
#6
mostt0028.
Kateri filter?

Letalec 007:
filter sem že prej opral v benzinu.

100:
rekel mi je mojster (po mojih izkušnjah veliko ve) kjer sem kupil svečko

Hvala za enkrat!
#7
Jaz sem moral na frezi očistit tudi uplinjač oz. forgazer po slovensko. Se je diza čisto zabila.
#8
Uplinjač
operem v bencinu
ali spiham
ali posesam?
#9
Špricni čez zračni filter - enako kot če bi uporabill start sprej ki ni preveč priporočljiv ker eter spere olje in to ni dobro za bat in valj.)
Frgazar preprosto operi v bencinu.
#10
Uplinjač
razdri, operi v čistem bencinu, spihaj s kompresorjem.

V rezervoar nalij 95 oktanski bencin (slabšega oz. z nižjim oktanskim številom v Slo itak ne dobiš).
#11
Nisem vedel, da lahko mašina s takim gnezdom v uplinjaču sploh kaj da od sebe.
Sedaj veselo "laufa". Hvala lepa.
#12
nick101 Napisal:U

V rezervoar nalij 95 oktanski bencin (slabšega oz. z nižjim oktanskim številom v Slo itak ne dobiš).
To je največja neumnost-Ne se držat gostilnišlih debat, raje premislite kako dela mašina pri 95okt (še pomnite klenkanje) in 100 okt . Tisti ki od mladih let "šravfamo svoje oiniexprese in kroske (da o motorkah in kosilnicah ne govorim) poznamo razliko-vsi ostali pa polni teorije prodajajo rekla kazala za resnico-v realnem življenju pa komaj ločijo 2T in 4T motor (Ok ločijo če pogledajo v avspuh ko šapina laufa-stari mački pa po zvoku vedo ali je mešanica 2 ali 4%-tega nebi verjel če nebi izgunil stavo.
#13
Kako bi šlo šele s kerozinom! Bi kosilnice po luftu letale!
#14
Ja slabš bi šle. Kerozin je "slabši" od bencina.

Še enkrat...med 95 in 100 oktanskim razlike ( za kosilnice, motorke ipd) ni.
#15
amo še pojasnilo(obljubim da se tu ne oglasim več trmoglavim-kosilnice se zavrtijo-vsaj moja honda na 7000 in več motorke pa na 11000 in tudi več. Sedaj pa mi samo še napišite da oktani nimajo veze z klenkanjem-samovžigom pa mi bo jasno koliko veste o oto motorjih.


Skok na forum:




Zadnje novice