6.10.2018 ob 07:11
Pa tud brez lopute ne moreš ločiti sistemov med sabo. Npr ogrevanje bojlerja poleti lahko zavrti vodo še v sistem, preko povratka.
pisco Napisal:Danes sem naredil test. Vodo za ogrevanje sem ogrel na 70 stopinj in zaprl ventile pri črpalki, da voda ni mogla krožiti sama od sebe. Voda se je v 2 urah v kotlu ohladila za 15 stopinj.
Potem sem ponovil postopek, tokrat sem odprl ventile, črpalka pa je ostala izklopljena. Voda se je iz 70 na 50 stopinj ohladila v že 20 minutah. Seveda bi se potem spet vklopil gorilec in začel greti, voda bi neprestano krožila in čez eno uro bi imeli v hiši 23 stopinj, kasneje pa kar savno.
Tako kroženje vode samo od sebe je moteče, ker moram potem ročno izklapljati gorilec. Če pa dodam še termostat povezan s črpalko, pa bo vse še toliko bolj zmešano.
simek Napisal:@bozgom, svaka čast! Ves sestavek je samo, odgovor na mojo pripombo o povečanju porabe peletov! :wink:Ma o kakem termosifonskem ogrevanju ti sanjaš? Pa nismo več v kameni dobi, da bi živeli brez elektrike in črpalk.
Bom drugače!
1. kako imaš ti narejeno?
2. kako imajo sistem izdelan vsi ki jih poznaš?
3. kako je zastavljenih 99% sistemov?
Termosifonsko kroženje vode je (če nič drugega) MOTEČE!
@pisco, Če napišeš, da si zmeden bom :twisted: Pa tisto pumpo pusti lepo pri miru, ker je z njo vse O.K.!
P.S. Sem kot "omladinec" živel v hiši s termosifonskim sistemom ogrevanja! Brez ene same pumpe, samo tam je bil sistem že v osnovi drugače zastavljen, preseki cevi so bili ogromni, prav tako količina vode v sistemu!
bozgom Napisal:@picso Pri testu katerega si napravil ti je peletni gorilnik še deloval, zato se peč ne bi nikoli ohladila in bi zares prišlo do pregrevanja prostorov. Če pa namesto črpalke izključiš peletni gorilnih in sobni termostat nastaviš na nekaj nižjo temperaturo (npr. iz 22 na 21°C), ti bo termosifonski del segrel prostor ravno na pravo temperaturo.
Sem pa opazil da v peči segrevaš vodo na 70°C. Jo moraš toliko zaradi radiatorjev ali peč ne prenese nizkih temperatur in jo segrevaš na toliko, da ne pride do kondenzacije na stenah peči? Če je vzrok peč, potem poslušaj zgornje nasvete in vgradi proti povratni ventil. Gorilnika pa ne ugašaj.
simek Napisal:@bozgom, če ti O.Č. deluje 24/7 :!: , pa res ne potrebuješ nepovratnega ventila! :wink:Sedaj, ko je dovolj toplo meni ugasne komplet ogrevanje- biti pa mora povprečna temperatura v obdobju 6. ur višja od trenutno nastavljene vrednosti 15°C. Ko pa ogrevanje deluje mi pa računa, za koliko se razlikuje voda, katera gre iz zalogovnika v stanovanje od tiste, katero je izračunala avtomatika. Ker imam to sondo v sredini 300 l zalogovnika bi mi v primeru izklopa obtočne črpalke in izmerjenih izgub skozi plašč zalogovnika tam 40W verjetno prej zrasla brada , kot pa bi se TČ znova zagnala. Torej mora OČ delovati ves čas ogrevanja. Mi bo pa porabila največ 14 kWh/mesec :wink:
Se grejem iz zalogovnika, ki ga greje T.Č., pa O.Č. vseeno ugaša. Vsaj v temlem času! Je prihranek z ugašanjem O.Č. verjetno večji, kot tvoj z odstranitvijo nepovratnega ventila! (Imam tri O.Č.) Nnimam pa namena o tem debatirat, ali se pregovarjat, kdo ima tukaj prav!