Nepremičnine > Nakup, prodaja in pravna vprašanja
Nakup preko spleta

Ocena teme:
  • Glasov: 0 - Povprečje: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nakup preko spleta
#1
Opisal bom zgodbo kako z malo nesreče lahko ostanete brez denarja in pošiljke.
V Nemčiji sem na spletni prodaji našel elektronsko napravo v vrednosti 460 EUR. Ker nisem bil vešč spletnih nakupov sem poklical kolega, ki je na začasnem delu v Nemčiji in se ob vikendih vrača domov.
Zadevo si je ogledal in nič nam ni bilo spornega. Napravo smo naročili plačali preko paypal in vse je šlo ok. Zadeva je bila naročena v torek zvečer. Na strani dobavitelja je pisalo, da je dostava 7 dni v vrednosti poštnine 60 eur in tudi to smo plačali.

Naslednji ponedeljek ni bilo nobenega sporočila, zato smo postavili vprašanje kaj se dogaja s pošiljko. Dobavitelj nam je takoj poslal številko za sledenje pošilke in lej ga zlomka, ko najdemo pošiljko dobimo podatek, da je bila v petek ob 13.45 prevzeta na našem naslovu. Seveda je prišla pošiljka na pravi naslov vendar na tem naslovu je več stanovalcev in firm različnih EU narodnosti. Po napaki pošte je bila pošiljka predana neznano komu in na način, ki sem ga opisal sem ostal brez naprave in ob 520 EUR.
Sedaj je minilo dobrih deset dni, popvprašali smo ve ljudi na tem naslovu, nihče pa noče priznati kdo je prevzel pošiljko. Na istem naslovu druga stranka ki ima isti primer in čaka pošiljko že štiri tedne. Tudi ta pošiljka je bila sprejeta na pravem naslovu po številki za sledenje.
Je pa v na istem naslovu avtoservis, ki vsakodnevno sprejema material, za svojo delavnico. Ko smo lastniku postavili vprašanje če je slučajno dobil paket z mojo naprave je seveda zatrdil da ne.

Mislim da denarja ne bom nikoli videl napravo pa si lahko kupim novo z več sreče prihodnjič. Toliko na kratko o varnih nakupih preko spleta in o varni Nemčiji.
Minilo je deset dni od nakupa od paypala smo dobili, da je vse ok in če se z napravo ne strinjamo naj se pogajamo z dobaviteljem. Dobavitelj pa trdi, da je pošiljka prevzeta in da je z njegove strani vse OK.

Če ima kdo kakšno rešitev oz. idejo kako do moje naprave bo dobrodošlo in se zahvaljujem, drugače pa vedite da nakup preko spleta ima svoj riziko, ki pa je vedno velik vrednosti nabave. Niso vse poceni stvari najcenejše.
lep dan
#2
Če napisano vse drži, se pač obrni na dostavno službo. Tam imajo podpis prevzmenika in dostavljalec najbrž ni zlata ribica s spominom 2 sekund. Tvoje pisanje načeloma nima veze s spletnimi nakupi ampak z dostavno službo.


l.p.
#3
Če je pošiljanje urejal prodajalec (očitno ja - če ste mu za to plačali), je zavarovanje pošiljke njegova stvar. (če bi pošiljanje urejal sam, bi bil to tvoj problem)
Zadevo mora urejati prodajalec na relaciji prodajalec-dostavna služba (načeloma je v tem primeru kriva dostavna služba, ker ni preverila osebnega dokumenta prevzemnika).

LP, g
#4
Prodajalec pa res ni kriv.
Kriva je dostavna sluzba.
Njih kontaktiraj in naj povedo kam so dostavili.
Kot vem, se vedno zapise priimek tistega ki je prevzel, pllus podpis.
#5
Kaj je tukaj kriva nemška stran če pa ti je zadevo blago rečeno nekdo ukradel na naslovu dostave?
#6
Jap, težava je z dostavno službo, jaz bi jim zatežil, pa naj ti oni poplačajo škodo.
Lp, furbo
#7
Jozel, za Vaso mizero ni kriva nemcija, ne dostavna sluzba.
Krivi ste sami. Ni lepo, da lastno krivdo prelagate na druge.
Brez, da poznam Vas in vas nakup, Vam nastejem vse napake, ki ste jih naredili, cetudi navajate pomoc kolega v nemciji.
Kupili ste izdelek in placali postnino - s postnino NISTE placali zavarovano posilko temvec placali ste delo, ki ga je imel prodajalec da je robo zapakiral in poslal.
Podrobnosti:
verjetno niste narocili PAKET temvec PAKETEK (Packet bzw. Päckchen) v definiciji velika razlika - neglede na dejansko velikost posiljke.
Niste prebrali AGB (Allgemeine Geschäftsbedingungen)
za dostavo ste izbrali postni naslov, niste izbrali vrocene dostave
Navajate placilo Paypal - tudi tu ste naredili napako - namrec imata dva nacina:
vsoto prodajalec pobere ko odposlje naroceno ali
sele ko Vi potrdite prejem brezhibnega artikla sprostite vsoto placila - to velje samo za posiljke narocene in dostavljene v nemciji.

Kakorkoli ze: dobili Ste TrackID kjer posiljko lahko spremljate od predaje do izrocitve 30 min tocno.
Najvecjo napako Ste naredili z dostavo na naslov - na katerem je, kot Ste sami naposali veliko firm.
Sedaj to napako valite na druge. Ni v redu.
#8
No, krivi so (kot ponavadi) dostavljalci. Pa malo tudi to, da je šla na dostava na nek skupen naslov kjer očitno ni nekega pravega zaupanja med souporabniki.
#9
Točno tako, največji problem so sosedje/sostanovalci na dotičnem naslovu.Torej bi se tu izgubila pošiljka katerekoli dostave. Jaz si, ker me običajno dopoldan ni doma, pošiljke naročam v službo. Moj je imel zadnjič problem, ko je dostavni paket pustil kar nekje ob poti - sosedu, javil, da je dostavljeno, sosedu, ki pa ja podpisal, pa je rekel, da se mu mudi in če lahko prevzame za nas. Je bilo precej vpitja, ker to ni bilo prvič in sedaj je ok.
#10
Hvala za podrobne opise, z zadevo sem se pač sprijaznil, da za ta denar ne bom dobil nič, pač bodo krajše počitnice.
Tudi jaz sem mislil, da je kriva dostava, ali pač. Bomo poizkusili reklamacijo pri dostavi vendar ne vidim uspeha.
Ko so prepakirali zadevo na DHL so v mojem priimku pomotoma zamenjali še ene črko in sicer namesto K so vpisali L. Res sta si to sorodni tipki na tipkovnici in pač se je zgodilo.
Črke mojega priimka so zelo podobne priimku od firme na istem naslovu.
Prve dve enaki tretja pomotoma zamenjana in enaka lastniku firme ostale naprej pa brez povezave.
Torej vse se mora pokriti pa lahko zadaneš še na lotu, ali pa zgubiš kot sem jaz.
Ko bom naslednjič naročal verjetno ne bom izbral več takšne poti, tisti ki pa berete in niste hudo vešči internetnih nakupov kot jaz pa si boste iz tega lahko kaj prebrali in naučili.
lep večer še naprej.
#11
Pri taki vdanosti v usodo so dostavne službe še naprej komot zanikrne.
Lp, furbo
#12
Vsekakor bomo šli v reklamacijo dostavne službe vendar izplen verjetno ne bo velik.
Prvo kot prvo pa morajo prenehati s stavko na nemškem DHL, in potem nam mogoče uspe najti osebo, ki se bo želela pogovarjati z nami.
#13
Kdo je v RS dostavljal, Pošta Slovenije ali DHL, ker DHL ima v lasti nemško pošto in če je poslano že tam po DHL - u paket je vsa sledljivost če pa je preko pošte pa pri nas dostavlja pošta. Sam bi še enkrat na vse sosede poslal dopis z povratrnico , da jih pozivaš da takoj vrnejo ukradeni paket, sicer boš podal prijavo na Policijo in skupaj z dostavljalcem verjetno ne bo pretežko ugotoviti, kdo je prevzel zadevo.

Če se nič ne zgodi razčisti, kdo je tu dostavljal DHL ali Pošta ? Obe organizacije imajo zgledno notranjo kontrolo, potem se obrni na njih, če še to ne pomaga prijavi zadevo na Policijo in ti bodo oni pomagali.
#14
Ves prenos paketa se je izvajal znotraj Nemčije in naša pošta nima nič s tem.
#15
pozanimaj se na policiji. Kdor je prevzel pošiljko, ki ni njegova je v prekršku.


Skok na forum:




Zadnje novice