22.4.2012 ob 12:45
Pozdravljeni,
zanima me kolikšno nosilnost ima betonski pokorv na sliki...
zanima me kolikšno nosilnost ima betonski pokorv na sliki...
Betonski pokrov
|
22.4.2012 ob 12:45
Pozdravljeni,
zanima me kolikšno nosilnost ima betonski pokorv na sliki...
22.4.2012 ob 14:50
Sam bi rekel, da petnajst ton. Za bit siguren pa poguglaš, najdeš: Cementni izdelki Gorec
Frančiška Gorec s.p. Šentlovrenc 21 8212 Velika Loka Tel.: 07/30 48 350, pokličeš, vprašaš, izveš iz prve roke.
22.4.2012 ob 15:01
Citat:Sam bi rekel, da petnajst tonVerjetno bo manj. Za tak pokrov je kritično, če nanj zapelje tovornjak. Dovoljeno imajo do 12 t osnega pritiska, na pokrov bo lahko le 6 ton. Seveda pa le proizvajalec pove, koliko je dovoljeno.
Nimam časa - sem v penziji!
22.4.2012 ob 15:07
Meni je podobnega prejsnji teden bobcat zlomil.
23.4.2012 ob 10:18
Sem klical na sedež podjetja in so mi zatrdili da ima nosilnost do 5t, certifikat za pokrov pa nimajo so pa pripravljeni narediti... tko da skorajda ne dvomim v nosilnost 5t.
23.4.2012 ob 21:47
Na njem je oznaka A15 kar pomeni da je nosilnost do 1,5 tone. Sicer odvisno od vrste obremenitve ampak načeloma bi moglo tud 5-tonski kamionček zdržat
![]() Oznake na pokrovih, običajno LTŽ izvedbah: A15 - 1,5 tone B125 - 12,5 ton C250 - 25 ton D400 - 40 ton E in F je pa za po visoko obremenjenih površinah (letališča ipd.).
24.4.2012 ob 06:37
Citat:Oznake na pokrovih, običajno LTŽ izvedbah:Ali to pomeni: - 1,5 t lahko pokrov zruši, - 1,5 t je dovoljena točkovna obremenitev, upoštevani vsi varnostni faktorji, - 1,5 t je dovoljena obremenitev razdeljena po vsej površini pokrova, - 1,5 t je dovoljena skupna masa vozila, ki vozi preko pokrova? Zadnja možnost izhaja iz verjetnosti potrebe po pokrovu D400 za 40 t obremenitve.
Nimam časa - sem v penziji!
26.4.2012 ob 19:10
Žerjavar Napisal:Citat:Oznake na pokrovih, običajno LTŽ izvedbah:Ali to pomeni: Evo Žerjavar, samo zate, odgovor iz Livarja :mrgreen: Odgovori so odebeljeni. Ali to pomeni: - 1,5 t lahko pokrov zruši, ( pokrov zdrži max 1,5 t –porušitve pri tej obremenitvi še ni !! ) - 1,5 t je dovoljena točkovna obremenitev, upoštevani vsi varnostni faktorji, ( točkovna obremenitev v sredini pokrova na površini fi 250mm ) - 1,5 t je dovoljena obremenitev razdeljena po vsej površini pokrova, ( točkovna obremenitev v sredini pokrova na površini fi 250mm ) - 1,5 t je dovoljena skupna masa vozila, ki vozi preko pokrova? (ne samo eno osna obremenitev, zaradi porazdelitve teže) Sem pa že enkrat omenil, da lahko D400 pokrov počiš s tono in pol težkim valjarjem. Ravno pravšnja matica na ravno pravšnjem mestu na pokrovu in klonk! pokrov samo še za na Dinos ![]() Kakorkoli že, A15 se daje na pohodne površine in površine, kjer parkirajo osebna vozila in nič več. B125 je za osebna vozila, kombiji, lažja tovorna vozila itd. C250 je že za tovorna vozila, s tem da taprava težkokategorizirana cestna izvedba je D400. Povrh vsega sem pa poskeniral še eno zadevo, kjer je lepo razvidno kako in kaj - je pa v angleščini.
26.4.2012 ob 19:31
Citat:Evo Žerjavar, samo zate, odgovor iz LivarjaNajlepša hvala. Sem prepričan, da ni samo zame. Si pa težko zamišljam, kje bi moral uporabiti pokrov D400, če vem, da je max dovoljena osna obremenitev vozila na javni cesti 12,5 t = na pokrov pride dobrih 6 ton.
Nimam časa - sem v penziji!
8.5.2018 ob 07:46
Pozdravljeni,
Malo bom obudil staro temo. Imam klasično greznico, betonsko cev, premera 100cm, na njej je nek home made pokrov. Trenutno je nad greznico zelenica, sedaj pa preurejam dvorišče in bi ta del zelenice, kjer je greznica spremenil v parkirišče. Ker je trenutni pokrov previsok, bi cev odrezal na potrebni višini, ter namestil tale betonski pokrov z odprtino za čiščenje (enak kot je na sliki zgoraj): http://www.gorec.info/pokrovi.php (pokrov fi100 z odprtino, debelina 11cm) Torej je takšna zadeva potem povozna? Mislim predvsem za osebna vozila? Hvala za odgovore! Lp!
8.5.2018 ob 11:10
reci123 Napisal:Pozdravljeni, Betonski pokrovi proizvedeni v našem podjetju so certificirani skladno s standardom SIST EN 124-4:2015. Razred A15 pomeni da so namenjeni nepovoznim površinam (skupina 1 - pešci in kolesarji). Minimalna obremenitev katero morajo prenesti pokrovi v tem razredu je 1500 kg. Rezultati preizkušanja naših pokrovov pokažejo bistveno višje obremenitve (cca. 2-3 krat presegajo težo osebnih vozil). Za vgradnjo na površine kjer se odvija mirujoči promet je po tem standardu predpisan razred B125, se pravi 12,5t. Lp Tine
8.5.2018 ob 20:52
Reci123
Če boš cev odžagali, pokrov ne bo več lepo sedel na cev, ker je pokrov zafolcan tako kot je cev. Če imaš možnost, zasolaj in vbetoniraj ltz pokrov, katerega boš tudi lažje odpiral kot betonskega
8.5.2018 ob 21:00
Reci123
Če boš cev odžagali, pokrov ne bo več lepo sedel na cev, ker je pokrov zafolcan tako kot je cev. Če imaš možnost, zasolaj in vbetoniraj ltz pokrov, katerega boš tudi lažje odpiral kot betonskega. In ja, če boš z avtom gor vozil, potem je 15kn malo. |
|