V Nemčiji kupila Philipsov robot (
http://www.philips.si/c-p/HR7778_00/ava ... ltipraktik), po prvi uporabi "mrtev", odnesla k pooblaščenem serviserju - naj bi se pokvaril motor, po 2 mesecih sporočili, da je šla celotna elektronika, da čakajo material, po 3 mesecih sporočili, da se aparata ne da popraviti, da pride v poštev samo zamenjava. Seveda, v Sloveniji ga ne morem zamenjati (pri nas ga v trgovinah ne prodajajo, ga pa Philips Slovenija oglašuje na spletu). Kontaktirala trgovca v Nemčiji, le-ta mi je poslal obazec za servis pri pooblaščenem serviserju v Nemčiji. Sedaj moram aparat poslati nazaj, orginal emblaže nimam več poleg tega pa bodo videli, da je bil aparat odprt.
Zanimivo, da mi Philips Slovenija v tem primeru ne more/ne zna pomagati .. In zanimivo, da je serviser potreboval 3 mesece, da je odkril, da se aparata ne da popraviti. Ne vem, ali naj bo jezna nase, ker ga nisem takoj poslala nazaj oziroma ga kupila v Sloveniji ali pa na naš počasen sistem .. :evil: