• Domov
  • Forum
  • Spletniki
  • Novice
  • Montažne hiše
  • Novogradnje
Napredno iskanje >>

Nepremičnine Nakup, prodaja in pravna vprašanja Kdaj lahko zahtevam penale?

Ocena teme:
  • Glasov: 0 - Povprečje: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Neaktiven
MMatko Prvošolček *
Objave: 20
Teme: 4
Pridružen: Dec 2010
Ocena: 0
#1
30.12.2010 ob 21:03
Marles mi je postavil hišo na ključ. Ob primopredaji v avgustu smo v zapisnik zapisali vse stvari, katere je bilo potrebno popraviti. Glede na zapisnik naj bi bile stvari popravljene do konca septembra. Po dolgotrajnemu nagovarjanju z vsemi na marlesu (vodja gradbišča, komercialistka, vodja reklamacij in direktorja gradbišč) so mi večino stvari popravili šele decembra, ne pa vse. Izvajanje fasade in žleba na vhodnem podestu so premaknili na pomlad 2011, kljub temu da ni bilo ovir, da bi jo dokončali v jeseni. V kurilnici je tudi ventil, ki pušča in bi ga bilo potrebno popraviti. Zagotovili so mi, da ga bodo poravili v decembru, a se sedaj delajo gluhe.

Ko sem direktorju omenil penale, je ta dejal, da mi ne pripadajo, ker je objekt že vseljen. Za vsako popravilo so potrebovali vsaj 14 dni, le ob primopredaji objekta sem že naslednji dan dobil dopis, da so počrpali vsa sredstva z računa.

Kaj lahko še naredim, ker se s pogovorom ne da z njimi zmeniti več nič.
Neaktiven
markII Specialist *****
Objave: 985
Teme: 0
Pridružen: Dec 2009
Ocena: 7
#2
30.12.2010 ob 21:17
Kako ste pa v pogodbi zapisali zamude in s tem uveljavitev penalov?
Neaktiven
MMatko Prvošolček *
Objave: 20
Teme: 4
Pridružen: Dec 2010
Ocena: 0
#3
30.12.2010 ob 21:32
V pogodbi piše, da če izvajalec ne izvrši dogovorjenih del po svoji krivdi v roku, mora plačati kazen 2%o pogodbene vrednosti na dan (cca 220 EUR/dan)pri čemer znesek ne sme presegati 2% pogodbene vrednosti.

Vendar se od primopredaje vsa popravila vodijo kot reklamacije. Tu si pa oni kar jemljejo čas popravil, ki ni nikjer določen (saj jaz nimam teh podatkov)
Odsoten
betonmajster Specialist *****
Objave: 1599
Teme: 16
Pridružen: May 2006
Ocena: 0
#4
30.12.2010 ob 21:36
Če prav razumem si že vse plačal.

Če še nisi naj kar čakajo.

Pokliči višjega po činu direktorček gradbišč _ nizek čin. Direktno glavnega. Resno mislim. Lepo se najavi pri njemu. Upam, da imaš vse zapisano čimveč, pa slike, lepo mu opiši situacijo itd.
Ponavadi se nižji zganejo, ko jim malo večji stopi na rep.

Zadnja malo bolj nora pa je, da jim zagroziš z mediji. To bodo pa trznili. Čeprav mi grejo na jetra "mediji" so pa glih toliko nori, da so za spustit s ketne....

Realno gledano pa poznamo samo tvojo plat zgodbe in ne tudi druge, tako, da .......
Neaktiven
Leonard Mojster ****
Objave: 241
Teme: 16
Pridružen: Dec 2010
Ocena: 0
#5
31.12.2010 ob 09:49
Vkolikor niste v pogodbi izključili uporabo posebnih gradbenih uzanc- so le te privzete!
...
7.čl. posebnih gradbenih uzanc:

Pogodbeniki so dolžni izpolnjevati svoje obveznosti v predvidenih
rokih.

Če pogodbenik ne izpolni svoje obveznosti v predvidenem roku, mu
lahko določi drugi pogodbenik primeren poznejši rok za njeno
izpolnitev.

Primeren poznejši rok se ne določi v primeru, v katerem gre za
obveznost, ki se po svoji naravi mora izpolniti v predvidenem
roku, če so pogodbeniki določili, da predvideni rok ne bo
spremenjen in če je posamezni pogodbenik obvestil drugega
pogodbenika, da svoje obveznosti ne more ali ne bo izpolnil.

Obveščanje

8.čl.

Pogodbenik je dolžan pravočasno obvestiti drugega pogodbenika o
dejstvih, katerih nastanek vpliva na izpolnitev pogodbe, kot so
ovire pri izpolnitvi pogodbe, spremenjene okoliščine ipd.

Obvešča se pismeno.

Obvešča se lahko tudi z vpisom v gradbeni dnevnik, vendar samo,
če je drugi mogel ali bi moral biti seznanjen z vpisom.

Obvestila, ki niso dana pismeno ali niso vpisana v gradbeni
dnevnik, nimajo pravnega učinka.

...po moje lahko zatežiš na to vižo. V igri je tržna inšpekcija na ketro se takoj sedaj obrni. Izvajalcu pa takoj pošji uradno reklamacijo na katero ti mo moral odgovoriti v roku 8 dni.
Neaktiven
markII Specialist *****
Objave: 985
Teme: 0
Pridružen: Dec 2009
Ocena: 7
#6
31.12.2010 ob 22:39
Plačilo penalov se smatra kot kazen za zamudo - garancija za dobro izvedbo del naj bi bila pa nekaj drugega, vsaj v tem smislu naj bi bilo.
Neaktiven
MMatko Prvošolček *
Objave: 20
Teme: 4
Pridružen: Dec 2010
Ocena: 0
#7
1.1.2011 ob 15:00
Se pravi, da v nobenem primeru mi ne pripadajo penali, glede reklamacije pa je vse odvisno od njihove dobre volje?
Glede uradne reklamacije, smo poslali že dve, pa ni bilo uradnega odgovora. Me pa je poklical vodja gradbišča in dejal, da je ustno čist dovolj če mi odgovori.
Odsoten
betonmajster Specialist *****
Objave: 1599
Teme: 16
Pridružen: May 2006
Ocena: 0
#8
2.1.2011 ob 14:20
Ustno ni nič, če ti odgovori.

Poleg Uzanc je še Fidic samo to vse skupaj so že čreva in brez pravnikov nimaš šans.

Kot je rekel Leonard na inšpekcijo ali pa kot sem ti že prej rekel direktno v "glavo" najvišjega po činu. Ne vem kera firma je v špilu ampak tukaj jih imaš http://www.bizi.si/iskanje/ pa najdi "Jožeta" in gasa.

Če so normalni in tvoje zahteve niso "iz vesolja" mislim, da bi se moralo rešiti.
Neaktiven
ataIBA Specialist *****
Objave: 5000
Teme: 5
Pridružen: Jul 2008
Ocena: 0
#9
4.1.2011 ob 09:51
MMatko Napisal:V pogodbi piše, da če izvajalec ne izvrši dogovorjenih del po svoji krivdi v roku, mora plačati kazen 2%o pogodbene vrednosti na dan (cca 220 EUR/dan)pri čemer znesek ne sme presegati 2% pogodbene vrednosti.

Vendar se od primopredaje vsa popravila vodijo kot reklamacije. Tu si pa oni kar jemljejo čas popravil, ki ni nikjer določen (saj jaz nimam teh podatkov)

Zgornje še enkrat preberi.
Penali se smatrajo za zamudo primopredaje objekta. Objekt je vseljen, se uporablja, napake sodijo v reklamacijo.
Izvajalec ti je dolžan odpraviti napake in poravnati tudi škodo, ki se je pojavila zaradi njihove nekvalitete.
LP
http://www.iba.si/
Neaktiven
papez46 Specialist *****
Objave: 8404
Teme: 30
Pridružen: Sep 2008
Ocena: 1
#10
4.1.2011 ob 11:01
MMatko Napisal:V pogodbi piše, da če izvajalec ne izvrši dogovorjenih del po svoji krivdi v roku, mora plačati kazen 2%o pogodbene vrednosti na dan (cca 220 EUR/dan)pri čemer znesek ne sme presegati 2% pogodbene vrednosti.

Vendar se od primopredaje vsa popravila vodijo kot reklamacije. Tu si pa oni kar jemljejo čas popravil, ki ni nikjer določen (saj jaz nimam teh podatkov)


V pogodbi je navedeno še veliko tega.

Če ti je izvajalec objekt predal v pogodbenem roku - ti pa si ga prevzel - potem o kakih penalih ne moremo govoriti.

Praviš, da ste ob prevzemu objekta naredili zapisnik o dejanskem stanju. Fino. To je osnova za vse nadaljne postopke.
Sedaj je sicer brezpredmetno "pametovati" za nazaj, vendar. če si takrat ocenil, da so NAPAKE tako velike, da ovirajo funkcionalnost objekta - ne bi smel prevzeti le tega in vztrajati z izpolnitvijo pogodbe v 100%. V tem primeru, če bi izvajalec prekoračil pogodbeni rok - bi bil upravičen do zamudnih penalov.

Z dnem prevzema objekta in z zapisnikom o ugotovljenih napakah in pomankljivostih, pa je začela teči GARANCIJA za objekt kot tak in za vgrajene materiale in opremo.

Sedaj poglej v pogodbo pod točko GARANCIJE. Kaj pravi o tem pogodba? Za objekt kot tak in njegove vitalne dele ( temelji, stene, streha, fasada ) velja 10 let-na garancija, za vgrajeno opremo ( strojne instalacije, elektro instalacije ) pa garancije posameznih dobaviteljev.

V končni dokumentaciji, si MORAL prejeti celotno dokumentacijo izvajalca, kjer so vse te garancije in garancijske izjave lepo "pošlihtane" po sklopih.

Glavni izvajalec je dal izjavo in GARANCIJO za celoten objekt, posamezni podizvajalci pa GARANCIJE in garancijske izjave za njihove sklope. Priložena morajo biti tudi navodila za uporabo in "rokovanje" ali vzdrževanje.

Za vsa dela, katera izvajalec opravlja iz naslova "reklamacije" in v času GARANCIJE, velja, da za vsa ta dela prične teči časovna garancija od dneva, ko je izvajalec odpravil napako.

Kot so že predhodniki omenili pa:
- vsa komunikacija z izvajalcem poteka v PISNI obliki
- vedno se pošilja z priporočeno pošto
- na reklamacijo je izvajalec DOLŽAN odgovoriti v 8 dneh po prejemu ( to da ti odgovori, še ne pomeni, da je napaka tudi odpravljena, mora pa v odgovoru natančno opredeliti kdaj in na kakšen način bodo napake odpravili ).

V tvojem primeru pa:
- sestavi kronološki potek dogajanja
- naredi kopijo primopredajnega zapisnika in priloži vse dokumente in navedi vsa dela, ki so bila do sedaj odpravljena
- drži se dejstev ( ne navajaj tvojih občutkov in misli, kaj bi oni lahko - pa niso )
- iz tega pregleda, bo jasno razvidno, kaj ob prevzemu ni bilo OK, kaj so že popravili, in česa še niso
- za napake, katere še niso poskrbeli, jim določi nek razumen rok - recimo 30 dni, pri tem pa realno upoštevaj trenutne koledarske razmere ( lahko ti fasado uredijo tudi pri -15 stopinjah - mislim pa da to ni pametno )
- vse skupaj naslovi na naslov izvajalca ( priporočeno ), "glavi", ali direktno na vodstvo firme, pa posreduj kratek dopis z navedbami glavnih dejstev in podatkov, ter omeni, da si jim takrat in takrat poslal celotno dokumentacijo. ( priporočam / toplo - da jih v osnovi ne napadeš iz vseh topov hkrati, saj bo učinek slab. Malo jih tudi pohvali - saj verjetno niso naredili vsega slabo, odkrito pa jih pokaraj za stvari, katere še niso izvedli )

Vem in razumem, da si trenutno malo "razkurjen" in bi jih najraje "pojedel", ampak za to boš imel še čas - če ne uspeš na lep način.
  • Prikaži različico za tiskanje
  • Obveščaj me o dogajanju v tej temi
Iskanje po temi


Novejša tema
Starejša tema

Zadnje novice

Lumar bo gradil 24 novih stanovanj v Turnišču

Maribor, Turnišče, 8. oktober 2025 – Podjetje Tona d.o.o. v sodelovanju z Občino Turnišče bo začelo…

  • © 2004 - 2025

    Email: info@podsvojostreho.net

    Vse pravice pridržane

  • Kazalo

    • Prva stran
    • Forumi
    • Spletniki
    • Zid
    • Pogoji uporabe
  • Oglaševanje

    • O portalu
    • Statistike
    • Kontakt
    • Podpora uporabnikom
    • Piškotki
  • Povezave

    • Nepremicnine.net
    • Izracun-kredita.si
    • Novogradnje.si
    • Montažne hiše
    • Izdelava spletnih strani
    • Nepremicninar.com
    • SLONEP.net
© 2025, PodSvojoStreho.net, Vse pravice pridržane

Prijava uporabnika

Pozabljeno geslo?
Nov uporabnik? Registrirajte se tukaj.

Registracija novega uporabnika

Vaša registracija je bila uspešna.

Na vaš email naslov smo poslali sporočilo z navodili, katerim morate slediti, da bo registracija potrjena.

Porabljeno geslo

Prijava
Nov uporabnik? Registrirajte se tukaj.

Zahtevek za spremembo gesla uspešno poslan.

Na vaš email naslov smo poslali sporočilo z navodili, katerim morate slediti za uspešno ponastavitev gesla.