19.2.2015 ob 15:54
Pozdravljeni!
Rekonstruirati nameravam streho cca. 250 m2, naklonina 45 stopinj, delno mansardno, strop lesen, podeskan na njem mešanica estriha in žaganja 7 cm, spodaj omet na trstiki, kvadratura podstrešnega trikotnika cca. 60 m2, ki ni v uporabi
izbrani strešnik - creaton terra optima.
Pridobil sem že nekaj ponudb, bega pa me da vsak od teh štirih priporoča drugačen sistem. Napisal bom od zgoraj navzdol:
1. kritina, letve, kontra letve(zračni kanal), paropropustna folija, termotop 10 cm na špirovcih, med špirovci steklena volna 16 cm, 0,040, parna zapora, (na stropu steklena volna 15 cm+parna zapora pod njo)
2. kritina, letve, kontra letve(zračni kanal), paroprepustna folija, kamena volna DDP 10 cm med vzdolžnimi gredicami na špirovcih, 0,040, med špirovci 15 cm mineralne volne 0,035, parna zapora, (na stropu 25 cm mineralne volne 0,035+parna zapora pod njo)
3. kritina, letve, kontra letve(zračni kanal), bauder pir ask 0,027 5 cm-po celi strehi, med špirovci kamena volna 0,035, parna zapora, (na stropu kamena volna 15 cm, 0,035+parna zapora pod njo)
4. kritina, letve, kontra letve (zračni kanal), paroprepustna tkanina, deske, dodatne vzdolžne letve na špirovcih, med špirovci in nadvišanjem z vzdolžnimi letvami ter nad strop 26 cm URSA SF 34, po potrebi parna zapora (naj bi bil omet na trstiki zadostna parna zapora???)
Prosim za nasvet, kaj izbrati. Pa še odgovore na naslednja vprašanja:
a. Ali je bolje izolacija samo na strop+poševnino (mansardni del) ali izolacija nad špirovci do slemena (npr. bauderpir) in dodatno 15 cm na strop, po prebranem na forumu sklepam, da je bolje, da je zgornji trikotnik v celoti neizoliran (samo paroprepustna folija)
b. Kakšno je vaše mnenje o baudrepir ploščah-jaz slabost vidim v relativno slabi požarni varnosti, ima pa boljši zamik toka(za poletje)
c.vaše mnenje glede termotopa, nekateri pravijo da za težko kritino ni primeren-možnost posedanja
d.ali obdržati stare bakrene žlebove z zamenjavo kljuk (50 let, kolikor je streha) ali dati nove aluminijaste-baje je cenovno približno enako, omenjajo možnost, da se pri demontaži bakrenih žlebov stiki lahko poškodujejo in jih ni moč sanirati razen s silikonom, ki pa dolgo ne drži
Zelo bom hvaležen za informacije in mnenje.
Lep pozdrav!
Rekonstruirati nameravam streho cca. 250 m2, naklonina 45 stopinj, delno mansardno, strop lesen, podeskan na njem mešanica estriha in žaganja 7 cm, spodaj omet na trstiki, kvadratura podstrešnega trikotnika cca. 60 m2, ki ni v uporabi
izbrani strešnik - creaton terra optima.
Pridobil sem že nekaj ponudb, bega pa me da vsak od teh štirih priporoča drugačen sistem. Napisal bom od zgoraj navzdol:
1. kritina, letve, kontra letve(zračni kanal), paropropustna folija, termotop 10 cm na špirovcih, med špirovci steklena volna 16 cm, 0,040, parna zapora, (na stropu steklena volna 15 cm+parna zapora pod njo)
2. kritina, letve, kontra letve(zračni kanal), paroprepustna folija, kamena volna DDP 10 cm med vzdolžnimi gredicami na špirovcih, 0,040, med špirovci 15 cm mineralne volne 0,035, parna zapora, (na stropu 25 cm mineralne volne 0,035+parna zapora pod njo)
3. kritina, letve, kontra letve(zračni kanal), bauder pir ask 0,027 5 cm-po celi strehi, med špirovci kamena volna 0,035, parna zapora, (na stropu kamena volna 15 cm, 0,035+parna zapora pod njo)
4. kritina, letve, kontra letve (zračni kanal), paroprepustna tkanina, deske, dodatne vzdolžne letve na špirovcih, med špirovci in nadvišanjem z vzdolžnimi letvami ter nad strop 26 cm URSA SF 34, po potrebi parna zapora (naj bi bil omet na trstiki zadostna parna zapora???)
Prosim za nasvet, kaj izbrati. Pa še odgovore na naslednja vprašanja:
a. Ali je bolje izolacija samo na strop+poševnino (mansardni del) ali izolacija nad špirovci do slemena (npr. bauderpir) in dodatno 15 cm na strop, po prebranem na forumu sklepam, da je bolje, da je zgornji trikotnik v celoti neizoliran (samo paroprepustna folija)
b. Kakšno je vaše mnenje o baudrepir ploščah-jaz slabost vidim v relativno slabi požarni varnosti, ima pa boljši zamik toka(za poletje)
c.vaše mnenje glede termotopa, nekateri pravijo da za težko kritino ni primeren-možnost posedanja
d.ali obdržati stare bakrene žlebove z zamenjavo kljuk (50 let, kolikor je streha) ali dati nove aluminijaste-baje je cenovno približno enako, omenjajo možnost, da se pri demontaži bakrenih žlebov stiki lahko poškodujejo in jih ni moč sanirati razen s silikonom, ki pa dolgo ne drži
Zelo bom hvaležen za informacije in mnenje.
Lep pozdrav!