Attack 25-35 DPX lambda - Print verzija
PodSvojoStreho.net
Attack 25-35 DPX lambda - Print verzija

+- PodSvojoStreho.net (https://www.podsvojostreho.net/forum)
+-- Forum: Gradnja in obnova (https://www.podsvojostreho.net/forum/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Energijski viri (https://www.podsvojostreho.net/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Tema: Attack 25-35 DPX lambda (/showthread.php?tid=42695)



Re: Attack 25-35 DPX lambda - Hanzi - 1.10.2015

Hanzi Napisal:Mislim da je peč z novimi turbolatorji dobila dodatne kw. Za potrditev moram počakat da se ponovno zapaca. Najbrž bo potrebno počakat kar na 2016 (upam)
Res da so izmenjevalci spucan, pa tudi steno ob komori sem malo podrgnil, ampak se ne spomnim kdaj mi je peč pogorela v dobrih 3 urah. Tudi T vode se je dvignila za nekaj stopinj. Praktično ni zaprlo primarca , ker TDP niso šli preko 180.

Zamenjal se dovod zraka za spodnji dovod, pa mislim da to ne bo rešitev. Tdp ni bil dovolj velik,(redko cez 150) tu ognja ni bilo kaj prida spodaj v šobi in komori. Koliko pa je ostalo po kurjenju pol kurisca drv pa pove slika
:oops:
Je pa res da sem doticno poleno kaksne pol ure preden se je pec ugasnila porinil na šobo, pa kot je vidno ni pogorel.
Razmisljam da bi se na zgornji strani plocevino malo zavihal da bi zrak lahko prisel v kurisce.
Sem pa mnenja da je mogoce vsaj pri moji peci nekaj narobe z dovodom primarca (premajhna odprtina) ali pa z odvodom DP (presvoh ventilator, ali nekje fous zrak vlece). Je pa tudi res da mogoce hocem biti prevec perfekcionist s "tatro"
Srbi me tudi zakaj je na levi strani manj pepela (ga skoraj ni, vlece fous zrak direkt v izmenjevalce?)


Re: Attack 25-35 DPX lambda - Gomi - 1.10.2015

Iz fotografij ne razpoznam dovoda primarca v kurišče. Vsaj tam kjer bi po moje moral biti ga ne najdem. Da bi v kurišču ustvarjal dovolj debelo žarečo podlago skozi katero bi šli plini v šobo bi moral biti dovod primarca nekje pod vrhom poševnin in to vzdolžno. Vendar pa tu ne vidim nič kar bi kazalo na to.


Re: Attack 25-35 DPX lambda - Hanzi - 1.10.2015

Tukaj pa je na dnu po celi dolzini debeline kak cm ali dva.. (tisto kar vidis ob polenu je dodatna plocevina ki je nekoliko manj strma od originalne pod njo.)
Zato pa tuhtam da bi zadevo se na zgornji strani odprl, preden postavim original vodila nazaj.


Re: Attack 25-35 DPX lambda - jer883 - 1.10.2015

Pozdravljeni,
mislim, da sem pred dobrim letom tukaj sprašev,ali je kdo izoliral dno Attack kotla...pa vse do danes nisem dobil odgovora, ker pa mi ni dalo miru, sem prejšnji teden dno kotla izoliral sam in sicer z 10 cm izolacijo Knauf Insulation . Če torej kdo razmišlja v tej smeri, lahko rečem, da se kar nekaj pozna pri prihranku toplotne energije, pravtako precej hitreje doseže temperaturo kotla (80 stC). Ni mi pa jasno zakaj tega ne naredijo tovarniško. Aja, peč smo nabavili leta 2012 in že v fazi postavitve, smo kotel dvignili na način, da smo navarili na spodnji profil kotla noge višine cca 20cm, da je bilo sedaj prostor za izolacijo.


Re: Attack 25-35 DPX lambda - krop - 14.10.2015

Mi zna kdo povedati kako se stakne ventilator, ker mi ne rata. Probal sem tiste 4i šraufe m8 ozadaj odšravfat pa očitno tako ne gre.


Re: Attack 25-35 DPX lambda - Hanzi - 14.10.2015

Odstranis 4 matice in ga snameš. Mozno da se ti je zapekel na ohisje?


Re: Attack 25-35 DPX lambda - sinko999 - 15.10.2015

če pa si ga zapekel pa vzameš en ploščati izvijač pa kladivo pa kresni not med pločevino in tesnilo pa ga boš dol dobil Wink pa označi si da ga potem daš na enako mesto gor


Re: Attack 25-35 DPX lambda - sinko999 - 26.10.2015

jer883 jaz sem dal odspodaj 5cm kamene volne ker še imam peč na tleh, je pa tudi v fazi načrtovanja da se dvigne v zrak. Pozna se da peč počasneje ohladi čez noč oz časovno. V kolikor bom pa imel reeeeeeeees preeeeeeeeveč delodiša bom pa naredil novi plašč peči Wink z malo več izolacije...


Re: Attack 25-35 DPX lambda - Hanzi - 26.10.2015

Ce naredim primerjavo vleka mercedes kotla s temi poceni uplinjaki. Mercedes kotel ti sesa pepel v dimnik (ko recimo soodaj cistis pepel) , poceni kotli samo malo "zaugajo"
Tako da od tukaj tudi najbrz mercedosom hitrejse startno ogrevanje vode. In TDP


Re: Attack 25-35 DPX lambda - iWAN - 27.10.2015

Pri jesenski pripravi kotla na novo kurilno sezono sem opazil razpoko na desnem delu izgorevalne šobe in temeljit pregled je pokazal, da je počila po celi višini. Kotel obratuje šele dve sezoni, zato sem se v tovarni pozanimal, kako je kaj z življensko dobo tega dela. Prav tako me je zanimalo, ali načrtujejo kakšno izvedbo šobe s kovinsko zaščito na vrhu. No, tu je odgovor Attackove tehnične službe:
In normal conditions, according to our experience, the nozzle should not break for two years, her life is estimated more than 2-3 years. Damage could occur for several reasons in addition to mechanical reasons, the method of operation of the boiler, appropriate and possible defect in this area since the production when this issue was not possible to capture the conventional visual inspection during assembly. Based on the photo it can not be clearly defined.
We do not consider installing a refractory metal in place of the nozzle opening. There are solutions that make use of such a sheet but are structurally quite different from ours. Rounded edges of the nozzle opening after several years of boiler operation is normal and is associated with normal degradation of the material.

Šoba bo letošnjo sezono še ostala v kotlu, drugo leto bomo pa videli. Ampak za vsak slučaj je pri roki že nova, ki jo je dobavil MAGO (132,68€+brezplačna dostava).


Re: Attack 25-35 DPX lambda - fab - 27.10.2015

Uu jeb.. Že po dveh letih, sam pri svoji razen okroglih robov nisem opazil nič. Zna pa bit da je zadeva počila se usedla in to je to. Če boš menjal prosim slikaj postopek in ga objavi.


Re: Attack 25-35 DPX lambda - sinko999 - 28.10.2015

Postopek menjave je sledeči:
Odstraniš tesnilno vrvico iz nalagalne komore, potem pa samo dvigneš šobo iz peči, šoba ma preko prsta 20kg,,,(na križ paziti)
Odstraniš ostanke ognjevarnega kita ki je na nosilni pločevini od šobe (to je na spodnji strani šobe)
in pa ostanke pepela ki je v vmesnem prostoru sekundarnega zraka.
Nato vzameš novo šobo , na spodnjo stran naneseš ognjevarni kit , nato daš noter v peč scentriraš , vzameš novo tesnilno vrvico in jo položiš med šobo in kotel .
Ps pri roki mam že tudi novo , direktno iz slovaške cena 90€ .

Drugače pa dokler je izgorevanje normalno se ne sekiraj.
Meni je šoba poknila po 2 mesecih , potem letos ko sem jo jemal iz kotla mi je padla na dve polovici, sem jo zalepil z ognjeodpornim kitom pa drži...


Re: Attack 25-35 DPX lambda - T0RN4D0 - 24.1.2016

Se še komu dogaja da attack ne dogori do konca kot bi moral? Ali je v nastavitvah kje opcija da ventilator deluje dlje ali do nižjih tdp?

Drva so suha pa vendar velikokrat ostane ogromno oglja oz kosi nedogorelih polen.


Re: Attack 25-35 DPX lambda - Hanzi - 24.1.2016

Pri lamdi mislim da ja. Me pa to naceloma ne moti. Zakaj. Zato ker naslednjic najbolje štarta ce je posteljica in oglja in pepela.
Sumim da je kolicina oglja odvisna od debeline drv. Ce pa imaš srečo da se ti "obesijo" potem pa sploh.
Jaz pepel cistim bolj ali manj samo spodaj. In to naredim vsakih nekaj kurjenj. Najprej poberem pepel (smetisnica) potem pa zgoraj malo razgrebam in porinem del pepela in drobnih kosov ogla preko sobe v IK. In tam pustim preko kurjenja. Deluje kot "klin" katerega so nekateri postavljali v kotel, poleg tega oglje spodaj prakticno vse zgori ob kurjenju.
Aja, nimam bukovih drv, tako da ne vem kako se peč obnasa pri bukovini


Re: Attack 25-35 DPX lambda - JozkoPetarda - 24.1.2016

Če ti ostane veliko oglja je za to lahko več vzrokov.

Začne se z debelino drv. Predebela drva, sploh če jih naložiš na vrhu, da gorijo nazadnje, težko pogorijo. Pravilo pravi da bi morala biti drva naklana na manj kot 10cm.
Če imaš debela drva, jih naloži nekje na sredino kurišča, na vrhu pa potem zloži tanjše kose, tako da na koncu gorijo bolj drobna drva. To ponavadi pomaga.

Druga stvar ki je lahko problematična je smrekovina. Ta po mojih izkušnjah gori veliko slabše kot bukovina z nižjo temperaturo, sploh če ni razklana tako kot je treba. Tukaj res toplo priporočam da je razcepljeno na manj kot 10cm debele kose.
Tudi vplinjajo se veliko hitreje kot bukovina, tako da imaš po uri ali dveh gorenja v kurišču polno oglja. In ker je to zelo lahko se zelo rado obesi. Če naložiš celo kurišče smrekovine, zna bit da ti ostane en kup oglja na koncu, al pa na pol zoglenela polena.
Po mojih izkušnjah pomaga če na vrhu smrekovine položiš kakšen kos težjega lesa, da ponuja obtežitev. Potem se drva (oglje) lepše posedajo.

Tretja stvar je kakšen je pogoj za izklop kotla. Ali gleda samo TDP, ali gleda tudi ostanek kisika. Problem je ker če se ti oglje obesi, ima v večini primerov primarni zrak direktno pot v šobo, brez da gre mimo oglja. Tako je gorenje manj intenzivno, temperatura pade, ostanek kisika naraste. Kotel potem to lahko interpretira kot da je zmanjkalo drv.
S spremembo nastavitev lahko dosežeš da je ta limit postavljen nižje, in bo kotel deloval dlje časa. Samo moraš vedeti da je izkoristek pri takem gorenju, ko je TDP nizka in veliko O2 v dimnih plinih, zelo nizek in vprašanje če se to splača.

Mogoče bi bilo bolj enostavno da greš po kakih treh urah gorenja malo "premešat" oglje v kurišču.



Zadnje novice

⏱ Akcijska ponudba NLB Osebnih kreditov
22.11.2022 ob 09:16:18
⏱ Akcijska ponudba NLB Osebnih kreditov
Potrebujete denar takoj?Z NLB Osebnim kreditom lahko stranke vseh bank hitro in preprosto pridobite do 35.000 EUR – s fiksno... Beri dalje »