Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Ta tema je zaklenjena - ne morete urejati odgovorov ali dodajati novih.  [ 2226 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnji  1, 2, 3, 4, 5 ... 149  Naslednji
  Tiskanje

Re: Moja vizija električne mobilnosti
Avtor Sporočilo
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 14:02 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 20 sep 2005 11:43
Prispevkov: 3995
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Hibridu šibkejši oto ves čas, in to ni ves čas vožnje, dela v optimalnem režimu, to je prihranek in eko, predvsem pri pretežno stoječem mestnem prometu. Na AC ga pa seveda ni.


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 15:56 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 01 mar 2008 17:24
Prispevkov: 543
novitu napisal/-a:
Digifotko napisal/-a:
1. Niti slučajno nočem, da ima dispečerski center podatke o mojih življenjskih navadah (kontaktor je pa popolnoma nepotreben)
[/b]

2. Nočem, da nekdo uporablja energijo iz moje avtomobilske baterije. Kdo bi mi v takem primeru garantiral, da je baterija polna točno takrat, ko jo bom rabil?

3. Polnjenje s paneli je utopija. Če ima avto baterijo s 16kWh (zelo majhna baterija, za recimo 70 km dosega), rabimo 160 kvadratnih metrov panelov da bo baterija polna v eni uri, seveda ob dobrem osončenju.

4. Baterija s časom IN CIKLI izgublja kapaciteto. Če bi za izravnavo omrežja porabili en cikel na dan, en cikel pa za vožnjo, s tem dejansko prepolovimo življenjsko dobo baterije


add 1: že danes si nadzorovan, tudi v smislu tvojih navad. Precej bolj kot si misliš in le še bolj boš.

add 2: to bo reševal pametni del mreže ob poznavanju tvojih navad.

add3: kje pa piše, da se bo polnilo izključno in samo z paneli? Paneli so en del oskrbe z EE, medtem ko bodo baterije služile uravnavanju špic.

add 4: to se lahko razmume samo kot da se je razvoj na področju baterij že popolnoma ustavil....


ad1: zakaj bi jim še olajševal delo pri nadzoru? Pametnega števca (še) nimam
ad2: eno so navade, drugo pa nepredvideni dogodki. Fleksibilnosti tipa "a greva na morje na kavo" si pač ne dam ukrasti
ad3: to je jasno vsem razen ekofanatikom. Svoje baterije pa ne dam.
ad4 ne, ni se ustavil. Pišem o trenutnem stanju


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 15:59 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 01 mar 2008 17:24
Prispevkov: 543
novitu napisal/-a:


Ali vetrnice lavfajo pozimi? Da. Dela sončna? Da. Slednja je pravzaprav edina ki pozimi trpi (pa še to ne nujno vedno in povstod). Dodatno k zelenemu je potrebno dodati še dejstvo, da je izkoristek EV precej višji od Otta (seveda je potrebno upoštevat vse od pridobitve do porabe enega n drugega vira).


Leto ima cca 8000 ur. Po nemških raziskavah so paneli aktivni 1000 ur na leto, ventilatorji pa 2000.


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 16:01 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 01 mar 2008 17:24
Prispevkov: 543
bozgom napisal/-a:
Kdo ti bo pa drugače garantiral, da ko boš vtaknil vtikač v vtičnico, da bo v njej elektrika? Če bo sosed imel pogodbo o izmenjavi energije z dispečerjem potem bo on imel prednost pri oskrbi, tebi in tebi podobnim "bolj pametnim" bodo pa na razpolago viški- če seveda bodo.



Torej mi ta krasni novi svet garantira redukcije dobave elektrike???????


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 16:22 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 24 okt 2013 10:52
Prispevkov: 1508
Povzemi:
Torej mi ta krasni novi svet garantira redukcije dobave elektrike???????

JEK bomo zaprli tam 2045. TEŠ čaka enaka usoda tam 2054. Za novi TEŠ ni več premoga. Za novi JEK ni realnih možnosti izgradnje. Hkrati pa ste proti panelom, vetrnicam, kogeneraciji...
Od kod bomo torej dobivali elektriko po letu 2055 :?: :?:


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 16:25 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 20 sep 2005 11:43
Prispevkov: 3995
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Pozabil sem na ključne pluse.

Na javnih mestih, podjetjih, polnilnicah ... ni sistemov merjenja in zaračunavanja. Take "postaje" so povsem univerzalne, poceni, trajne, niso izziv za vandale...
Domača vtičnica oziroma vtičnice bi bile vezane "mimo" števca (seveda s pametno zaščito proti kraji elektrike), tako da bi se nanje lahko priključil kdorkoli, tudi obiskovalec iz Nemčije, račun pošlje naš dispečerski sistem nemškemu. Dopustna obremenitev ne bi bila odvisna od hišnih varovalk.
Polnilec je samo eden na oz. v vozilu. Ker se bosta tehnologiji baterij in polnjenja sigurno še razvijali, se bodo spreminjali tudi polnilniki, vendar to na javni sistem polnilnic ne bo vplivalo.
Dobimo inteligenten EE sistem, ki ne zahteva povečevanja prenosnih poti, razen za hitre polnilnice ob cestah, ki pa se jim ob večjih baterijah v avtih, v pretežni meri lahko ognemo, razen na AC.


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 16:34 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 19 apr 2013 08:51
Prispevkov: 4502
Ok, fantje zeleni oz. elektricno baterijski: imamo sploh dovolj mineralov, da lahko zadostimo navedenim potrebam? Niklja pa se cesa menda kronicno primanjkuje tako da... pametovati je sicer super ampak dejansko stanje ga menda ne dohiteva :-)


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 16:52 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 30 okt 2015 20:35
Prispevkov: 1068
Niklja je več kot preveč. Verjetno imaš v mislih Co. No, da te razžalostim...tudi tega je dovolj, še posebej, ker prehod ne EM ne bo nenaden, pa še vedno nova nahajališča nastajajo, kljub nekaterim, ki vztrajno trdijo kontra (tudi v znanstvenih krogih)...


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 17:08 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 19 apr 2013 08:51
Prispevkov: 4502
Ne vem, kot berem ga ni ravno 'za obmetavat', ampak ocitno ti vec ves.

Https://jalopnik.com/we-may-not-have-en ... 1820008337

P.S. - napisal sem Nikelj, se tako tezko razume kaj sem mislil?


Zadnjič spremenil Poldee, dne 01 nov 2017 17:12, skupaj popravljeno 1 krat.

Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 17:11 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 14 nov 2012 11:04
Prispevkov: 7962
Največji problem vidim v litiju.
Trenutno stanje je tako, da zadovoljuje potrebe za prenosne naprave.
Za avtomobilsko industrijo je treba proizvodnjo povečati za več 1000x.

Kot kaže so sicer svetovne zaloge litija dokaj velike. Žal pa je večina nahajališč v odročnih krajih, brez komunikacij, v nestabilnih krajih z vojno, ......
Zato se mi te napovedi množičnega prehoda na e mobilnost v 10ih letih ne zdijo realne.

Že Musk je napovedal, da lahko za svoje potrebe zakupi celotno svetovno proizvodnjo litija.......


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 17:24 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 19 apr 2013 08:51
Prispevkov: 4502
Ma, kakorkoli, ta 'elektricni' korencek je ze dolgo dolgo na spagci. Otipljivega pa se vedno malodane nic oz. ne omembe vredno.


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 17:31 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 17 maj 2014 21:32
Prispevkov: 599
A je že kdo sprobal kak električno gnan avto, kako se kaj to vozi? Menda ima pospeške zlo dobre. Ampak kako to zgleda, glede prenosov me zanima, sem gledal teste, pise da ima avtomatski menjalnik. To ima tako kot klasicen avtomatik, gas +bremzo. In potem ti pohodis gas, a potem dejansko kaj menjuje vmes, ali kako to zgleda?
Vceraj sem na parkplacu gledal BMW i3 se mi zdi da je, grdo je to tako, da brez veze. Pa zdaj klasika, ma vsi majo take valjarje na felnah, ti elektricni pa, colaza velika, sirina pa kot sajterga. Kako lahko grejo tako razliko delat, na klasiko; cliota ne dobis pod 16 col sirina pa ne vem ali se imajo 195 ali je zdaj ze minimum vse preko. Ko je pa elektrika a potem je treba pa sparat potem je pa od "sajterge" dost?


Zadnjič spremenil mišek2014, dne 01 nov 2017 17:42, skupaj popravljeno 1 krat.

Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 17:33 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 13 jul 2008 17:10
Prispevkov: 1666
Itak.
Zadnji nemški cesar Viljem II je podobno vizionarsko zastavil: "Ich glaube an das Pferd. Das Automobil ist eine vorübergehende Erscheinung."


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 17:36 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 30 okt 2015 20:35
Prispevkov: 1068
Ni in Li nista problem. Ozko grlo v roku 5 - 7 let bo Co, pa še tukaj ne bo resnejših težav. Mar bi playerji, kot so Samsung, Tesla, Panasonic in ostali šli v instalacijo takih kapacitet za proizvodnjo baterij, če bi ne verjeli v stabilnost, sigurnost z oskrbo ključnih elementov, ki jih za realizacijo oz. zapolnitev kapacitet potrebujejo?
Pri vsej tej zgodbi bo eno ključnih vlog odigrala Toyota z njenimi hčerinskimi podjetji. Bi bilo pa zelo fino, če bi se tukaj Evropa malce zganila, da ne bo zopet odvisna od vsega ostalega sveta...


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 18:07 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 30 okt 2015 20:35
Prispevkov: 1068
mišek2014 napisal/-a:
A je že kdo sprobal kak električno gnan avto, kako se kaj to vozi? Menda ima pospeške zlo dobre. Ampak kako to zgleda, glede prenosov me zanima, sem gledal teste, pise da ima avtomatski menjalnik. To ima tako kot klasicen avtomatik, gas +bremzo. In potem ti pohodis gas, a potem dejansko kaj menjuje vmes, ali kako to zgleda?
Vceraj sem na parkplacu gledal BMW i3 se mi zdi da je, grdo je to tako, da brez veze. Pa zdaj klasika, ma vsi majo take valjarje na felnah, ti elektricni pa, colaza velika, sirina pa kot sajterga. Kako lahko grejo tako razliko delat, na klasiko; cliota ne dobis pod 16 col sirina pa ne vem ali se imajo 195 ali je zdaj ze minimum vse preko. Ko je pa elektrika a potem je treba pa sparat potem je pa od "sajterge" dost?


Da, Zoe-a, Golfa, Leafa, Teslo (P85). Prestav ni, oz se EC motorji večinoma vrte od 0 - 13.000RPM pri skoraj da konstantnem navoru, kar je ključno. To pa pomeni pomeni, da je hitrost enostavno enačba premice z neko konstanto k (odvisno od avta). Vleče glede na moč super (že ZOE), da Tesle ne omenjam. Vozil sem tudi Carrero iin Lambo bikeca. Težko rečem, kdo je boljši, mogoče zaradi navade še vedno zmaga hrup motorja in prestave, vse ostalo ni primerljivo z EV. Priporočam, da zadevo testiraš.

Če je pomislek, kako se držijo, zopet priporočam test. Res je, gume pri EV so ožje, večje, drža pa je zelo dobro skompenzirana s precej nižjim težiščem kot ICE avto. Sedaj a to izgleda lepo je stvar okusa, je pa vsekakor drugače kot smo vajeni sedaj. Sam sem mnenja, da je to veliko bolj smotrna smer, kot smo je bili priča zadnjih 100 let. Seveda se o tem da na veliko razpredat, na obeh polih so argumenti, je pa to prihodnost, ki se ji ne bo mogoče izogniti. Sam na to komaj čakam, marsikdo se tu notri pač ne najde. Sam sem vedno vesel sprememb in imam mogoče tudi zato s tem manj težav, spet drugi je totalno nasprotje. Če pa se fokusiramo samo na argumente, pa je EV zelo smiselna rešitev, ki pa bo, tako kot avtonomna vožnja, zaradi reka stara navada železna srajca, potrebovala za resno implementacijo več časa, kot bi ga sicer. V roku 10 let bo delež novo registriranih EV enormen (gledano z današnje perspektive), pa ne glede na odločitev slovenske vlade o prepovedi registracije novih ICE v 2030. V zelo razvitih državah ljudje tovrstne rešitve enostavno zahtevajo. Poleg njih je v tem ringlšpilu pomemben player še Kitajska. Za ICEje potem enostavno ne bo več dovolj trga v smislu amortizacije stroška razvoja in tako bodo pač zamrli. Najprej avti, z zamudo pa še težja vozila (avtoobusi)...


Na vrh
 Profil  
 

Prikaži odgovore prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Ta tema je zaklenjena - ne morete urejati odgovorov ali dodajati novih.  [ 2226 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnji  1, 2, 3, 4, 5 ... 149  Naslednji

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 13 gostov


Vi ne morete pisati sporočil v tej temi
Vi ne morete odgovarjati na teme v tem forumu
Vi ne morete urejati sporočil v tej temi
Vi ne morete brisati vaših sporočil v tem forumu
Vi ne morete dodati priponk sporočilom

Išči za:
Pojdi na:  
 

 

PodSvojoStreho.net
© 2004 - 2013
Vse pravice pridržane.
Pogoji uporabe.