Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 661 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5 ... 45  Naslednji
  Tiskanje

Moja vizija električne mobilnosti
Avtor Sporočilo
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 10:30 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 20 sep 2005 11:43
Prispevkov: 3887
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avti s spodobno veliko baterijo bi bili čim več časa priključeni na vtičnico, za katero je kontaktor, ki vključi napajanje in elektronika, ki dispečerskemu sistemu pove, kaj je priključeno. Seveda elektronika najprej identificira avto ali akumulatorski power bank.
Bistvo je, da ima dispečerski sistem podatke, kaj je na razpolago, koliko kW zmore vtičnica, koliko kW lahko požre ali da avto, koliko kWh je velika baterija, koliko je polna in seveda kdaj bomo avto odklopili in za katero pot ga bomo rabili.
Dispečerski sistem v nekaj ms po potrebi regulira smer el. toka, kar je idealno za uravnavanje EE sistema. Milijon avtov s po 7kW je 10 nukleark in 7 TEŠ6.

Na ta način bi dobili zmogljiv sistem akumulacije viškov elektrike, avto bi lahko napajal vikendico, v primeru naravne nesreče par dni napajal hišo... Vožnja bi bila seveda brezplačna, še več, služil bi cekinčke. TEŠ bi deloval le ko par dni ni sonca, vmes morda celo v hladni rezervi.
Pa seveda DC daljnovodi čez celine.

Bistvo je v enostavnosti polnilnih postaj, en kontaktor in merilnik porabe recimo st. bloka v kleti katetega bodo vtičnice. Ponoči je poraba majhna in za avte bo na voljo dovolj moči. Ko bo pa visoka poraba, bodo pa avti dajali štrom. Merjenje pretoka energije bi izvajal avto.

Pravijo, da bodo sončni paneli polnili avte, kako, če bomo v službi. Moj sistem v službi priključenih avtov bi to omogočil, elektriko iz domačih panelov bi šla po javnem omrežju v službo ali v avto na javnem parkplacu.

Malo utopično morda, sploh če bodo zadeve stihijsko urejali politikantje in neoti.


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 11:48 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 30 okt 2015 20:35
Prispevkov: 488
Jups tudi o tej opciji (avto poleg prevoznega sredstva kot hranilnik energije) se precej resno razmišlja. Zadeva spada v širši kontekst smart grida in je zelo realen. Gre za V2G koncept.


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 11:57 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 07 apr 2008 10:37
Prispevkov: 4420
Vse je že več ali manj jasno, le to še ne, kje se bo vmes priklopila politika (država)...diši jim plačilo od prevoženega kilometra (kar nam bo precej izničilo špararijo z vse nižjo ceno samih prevozov).


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 12:11 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 30 okt 2015 20:35
Prispevkov: 488
Vozili se vsekakor ne bomo ceneje, čeprav bi se glede na stroškovni vidik morali. Res je, ekonomsko bo to priložnost za marsikoga, tudi politiko, vendar vse preveč zanemarjamo ostale vidike, ki tudi imajo pozitivne učinke....


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 13:01 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 01 mar 2008 17:24
Prispevkov: 490
1. Niti slučajno nočem, da ima dispečerski center podatke o mojih življenjskih navadah (kontaktor je pa popolnoma nepotreben)

2. Nočem, da nekdo uporablja energijo iz moje avtomobilske baterije. Kdo bi mi v takem primeru garantiral, da je baterija polna točno takrat, ko jo bom rabil?

3. Polnjenje s paneli je utopija. Če ima avto baterijo s 16kWh (zelo majhna baterija, za recimo 70 km dosega), rabimo 160 kvadratnih metrov panelov da bo baterija polna v eni uri, seveda ob dobrem osončenju.

4. Baterija s časom IN CIKLI izgublja kapaciteto. Če bi za izravnavo omrežja porabili en cikel na dan, en cikel pa za vožnjo, s tem dejansko prepolovimo življenjsko dobo baterije


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 13:10 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 12 nov 2006 14:08
Prispevkov: 1041
@Digifotko +1.


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 13:13 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 12 nov 2006 14:08
Prispevkov: 1041
novitu napisal/-a:
Vozili se vsekakor ne bomo ceneje, čeprav bi se glede na stroškovni vidik morali. Res je, ekonomsko bo to priložnost za marsikoga, tudi politiko, vendar vse preveč zanemarjamo ostale vidike, ki tudi imajo pozitivne učinke....

+1
Dodal bi še, da bo avto toliko zelen kolikor bo zelena energija, ki ga bo polnila. Pozimi smo sigurni, da ga bo polnila klasična elektrarna.


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 13:24 
Specialist
Specialist
Uporabniški avatar
Odsoten

Pridružen: 10 dec 2012 22:46
Prispevkov: 346
Tone napisal/-a:
Avti s spodobno veliko baterijo bi bili čim več časa priključeni na vtičnico, za katero je kontaktor, ki vključi napajanje in elektronika, ki dispečerskemu sistemu pove, kaj je priključeno. Seveda elektronika najprej identificira avto ali akumulatorski power bank.
Bistvo je, da ima dispečerski sistem podatke, kaj je na razpolago, koliko kW zmore vtičnica, koliko kW lahko požre ali da avto, koliko kWh je velika baterija, koliko je polna in seveda kdaj bomo avto odklopili in za katero pot ga bomo rabili.
Dispečerski sistem v nekaj ms po potrebi regulira smer el. toka, kar je idealno za uravnavanje EE sistema. Milijon avtov s po 7kW je 10 nukleark in 7 TEŠ6.

Na ta način bi dobili zmogljiv sistem akumulacije viškov elektrike, avto bi lahko napajal vikendico, v primeru naravne nesreče par dni napajal hišo... Vožnja bi bila seveda brezplačna, še več, služil bi cekinčke. TEŠ bi deloval le ko par dni ni sonca, vmes morda celo v hladni rezervi.
Pa seveda DC daljnovodi čez celine.

Bistvo je v enostavnosti polnilnih postaj, en kontaktor in merilnik porabe recimo st. bloka v kleti katetega bodo vtičnice. Ponoči je poraba majhna in za avte bo na voljo dovolj moči. Ko bo pa visoka poraba, bodo pa avti dajali štrom. Merjenje pretoka energije bi izvajal avto.

Pravijo, da bodo sončni paneli polnili avte, kako, če bomo v službi. Moj sistem v službi priključenih avtov bi to omogočil, elektriko iz domačih panelov bi šla po javnem omrežju v službo ali v avto na javnem parkplacu.

Malo utopično morda, sploh če bodo zadeve stihijsko urejali politikantje in neoti.

Me zanima kakšno imaš izobrazbo in znanje o elektrotehniki, da ti je uspelo napisati takšno nebulozo!


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 13:30 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 30 okt 2015 20:35
Prispevkov: 488
Digifotko napisal/-a:
1. Niti slučajno nočem, da ima dispečerski center podatke o mojih življenjskih navadah (kontaktor je pa popolnoma nepotreben)
[/b]

2. Nočem, da nekdo uporablja energijo iz moje avtomobilske baterije. Kdo bi mi v takem primeru garantiral, da je baterija polna točno takrat, ko jo bom rabil?

3. Polnjenje s paneli je utopija. Če ima avto baterijo s 16kWh (zelo majhna baterija, za recimo 70 km dosega), rabimo 160 kvadratnih metrov panelov da bo baterija polna v eni uri, seveda ob dobrem osončenju.

4. Baterija s časom IN CIKLI izgublja kapaciteto. Če bi za izravnavo omrežja porabili en cikel na dan, en cikel pa za vožnjo, s tem dejansko prepolovimo življenjsko dobo baterije


add 1: že danes si nadzorovan, tudi v smislu tvojih navad. Precej bolj kot si misliš in le še bolj boš.

add 2: to bo reševal pametni del mreže ob poznavanju tvojih navad.

add3: kje pa piše, da se bo polnilo izključno in samo z paneli? Paneli so en del oskrbe z EE, medtem ko bodo baterije služile uravnavanju špic.

add 4: to se lahko razmume samo kot da se je razvoj na področju baterij že popolnoma ustavil....


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 13:33 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 30 okt 2015 20:35
Prispevkov: 488
bvs napisal/-a:
novitu napisal/-a:
Vozili se vsekakor ne bomo ceneje, čeprav bi se glede na stroškovni vidik morali. Res je, ekonomsko bo to priložnost za marsikoga, tudi politiko, vendar vse preveč zanemarjamo ostale vidike, ki tudi imajo pozitivne učinke....

+1
Dodal bi še, da bo avto toliko zelen kolikor bo zelena energija, ki ga bo polnila. Pozimi smo sigurni, da ga bo polnila klasična elektrarna.



Ali vetrnice lavfajo pozimi? Da. Dela sončna? Da. Slednja je pravzaprav edina ki pozimi trpi (pa še to ne nujno vedno in povstod). Dodatno k zelenemu je potrebno dodati še dejstvo, da je izkoristek EV precej višji od Otta (seveda je potrebno upoštevat vse od pridobitve do porabe enega n drugega vira).


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 13:39 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 24 okt 2013 10:52
Prispevkov: 533
Povzemi:
1. Niti slučajno nočem, da ima dispečerski center podatke o mojih življenjskih navadah (kontaktor je pa popolnoma nepotreben)

Seveda, sedaj ko imaš priključen pameten števec pa podatkov o tvojih življenjskih navadah ne more spremljati. Če želijo, točno ve kdaj vstaneš, kdaj greš ponoči na WC, kdaj vzameš pivo iz hladilnika...

Povzemi:
2. Nočem, da nekdo uporablja energijo iz moje avtomobilske baterije. Kdo bi mi v takem primeru garantiral, da je baterija polna točno takrat, ko jo bom rabil?

Kdo ti bo pa drugače garantiral, da ko boš vtaknil vtikač v vtičnico, da bo v njej elektrika? Če bo sosed imel pogodbo o izmenjavi energije z dispečerjem potem bo on imel prednost pri oskrbi, tebi in tebi podobnim "bolj pametnim" bodo pa na razpolago viški- če seveda bodo.

Povzemi:
3. Polnjenje s paneli je utopija. Če ima avto baterijo s 16kWh (zelo majhna baterija, za recimo 70 km dosega), rabimo 160 kvadratnih metrov panelov da bo baterija polna v eni uri, seveda ob dobrem osončenju.

Le zakaj bi se morala baterija napolniti v 1 uri? V službi sem 8...9 ur. Avto je v garaži preko 12 ur...

Povzemi:
4. Baterija s časom IN CIKLI izgublja kapaciteto. Če bi za izravnavo omrežja porabili en cikel na dan, en cikel pa za vožnjo, s tem dejansko prepolovimo življenjsko dobo baterije

Če bi dal baterijo v "skupno rabo" bi v 7 letih, ko bi jo zamenjal zaslužil za novo. Če baterije na bi dal v "skupno rabo" jo bom po desetih letih moral zamenjati s svojo denarnico.

Seveda "bolj pametnim" kaj takega niti v sanjah ne potegne.


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 13:44 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 24 okt 2013 10:52
Prispevkov: 533
peleti12 napisal/-a:
Me zanima kakšno imaš izobrazbo in znanje o elektrotehniki, da ti je uspelo napisati takšno nebulozo!

Moram priznati, da mi takšni "ta pametni" močno dvignejo pritisk, zato sem mogoče bolj jedek.
Namesti da na (po tvoje) nebuloze napišeš neko trditev brez enega samega namiga, kje vidiš nebulozo raje pokaži svoje ne nebulozno znanje in objavi popravek nebibuloz, da ne bomo ostali forumaši prepričani, da so nebuloze resnica.


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 13:48 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 24 okt 2013 10:52
Prispevkov: 533
novitu napisal/-a:
bvs napisal/-a:
Dodal bi še, da bo avto toliko zelen kolikor bo zelena energija, ki ga bo polnila. Pozimi smo sigurni, da ga bo polnila klasična elektrarna.



Ali vetrnice lavfajo pozimi? Da. Dela sončna? Da. Slednja je pravzaprav edina ki pozimi trpi (pa še to ne nujno vedno in povstod). Dodatno k zelenemu je potrebno dodati še dejstvo, da je izkoristek EV precej višji od Otta (seveda je potrebno upoštevat vse od pridobitve do porabe enega n drugega vira).

Stvar je povsem enostavna- EV se bodo polnili iz energije sonca (paneli, vetrnice, vodne turbine). Iz premoga in nevtronov pa se bodo napajali štedilniki, hladilniki, razsvetljava, toplotne črpalke... in pa seveda računalniki, da bodo "ta pametni" lahko opozarjali, kako je energija Sonca zanič. :lol: :lol:


Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 13:52 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 20 sep 2005 11:43
Prispevkov: 3887
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
peleti12 napisal/-a:
Me zanima kakšno imaš izobrazbo in znanje o elektrotehniki, da ti je uspelo napisati takšno nebulozo!


Bi rekel, da večjo kot ti.

- V mislih sem imal vsaj 50kWh baterijo
- Tesline raziskave (sem bral študijo) pravijo, da je ob dobrem nadzoru dobrih akujev njihova življenska doba skoraj neodvisna od racionalnega števila ciklov
- Avto bo seveda imel svojo spletno stran (recimo), kjer boš nastavil, kdaj ga rabiš. Dispečerju je na voljo samo višek kapavitete. Nastavil boš tudi rezervo, v sili vklopil brezpogojno hitro polnjenje.
-Kontaktor seveda rabiš, da se klošarji ne bodo zastonj greli in da ukraden avto ne boš mogel polniti.
- Trošarina pa glede na prevožene km neglede na to kje, slabša kot je cesta, bolj jo uničuješ.
-Če nočeš nadzora boš pač plačeval za elektriko, simpl


Zadnjič spremenil Tone, dne 01 nov 2017 13:59, skupaj popravljeno 1 krat.

Na vrh
 Profil  
 

Re: Moja vizija električne mobilnosti
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2017 13:55 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 13 okt 2016 20:29
Prispevkov: 228
Elektrika je pač oblika energija. Tko kot nafta, premog ali uran. Sam za pretvorbo energije se gre. Jest recimo ne vidm poante v hibridnem avtu. Pol energije dobi tako, da se takoj sežge fosilno gorivo v elektrarni in ustvari energija, pol pa tako, da se kasnej sežge fosilno gorivo v avtomobilu in ustvari energija. Ne vem, a je to že kdo računal. Ampak men se tko na pamet zdi, da je pri prvem krogu bistveno več izgub energije, ker mislm, da peči v TE ne dosegajo takega izkoristka, kot recimo nek sodoben motor v avtomobilu. Poleg tega so kle še električne izgube,..na kablih...transformatorjih.... ne vem. Koliko energije dejansko porabi nek električen avto?


Na vrh
 Profil  
 

Prikaži odgovore prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 661 prispevkov ]  Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5 ... 45  Naslednji

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: erwin22, m777 in 17 gostov


Vi ne morete pisati sporočil v tej temi
Vi ne morete odgovarjati na teme v tem forumu
Vi ne morete urejati sporočil v tej temi
Vi ne morete brisati vaših sporočil v tem forumu
Vi ne morete dodati priponk sporočilom

Išči za:
Pojdi na:  
 

 

PodSvojoStreho.net
© 2004 - 2013
Vse pravice pridržane.
Pogoji uporabe.