Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 2 prispevkov ] 
  Tiskanje

Zahtevek za popravilo
Avtor Sporočilo
OdgovorObjavljeno: 05 mar 2019 21:26 
Mojster
Mojster
Odsoten

Pridružen: 27 feb 2014 12:18
Prispevkov: 158
Pozdravljeni,

proti koncu leta 2017 so mi montirali kondenzacijsko plinsko peč, ki večino časa dela odlično. Je pa lansko in letošnjo zimo imela svoje muhe in je vrglo ven napake. Mislim, da lani 3x in letos isto, danes 3ič v tej zimi. In tega imam počasi dost in ker ne monter in ne pooblaščeni distributer ne reagirata oz. ne najdeta prave rešitve temveč samo obljubljata, da bodo prišli in pridejo čez teden,2 mogoče 3 in za silo nekaj naredijo. Toliko da zadeva spet laufa kakšen mesec ali dva. Ene in iste napake meče že drugo zimo zato bi prosil za pomoč. Kaj predlagate? Zahtevek za popravilo pisno obema in če se v 8 dneh ne javijo, naprej na tržni inšpektorat?

Res ne razumem logike, da nekdo že prvič ne popravi zadeve in si ne bi delal stroškov še drugič, tretjič,...itd. Čeprav dejansko menjano ni bilo nič, torej je izgubil le čas, bencin in moje živce. Imam občutek, da čaka da mine garancija. Pol pa še izjava nazadnje, ko je bil pri nama - jaz imam 99% opravka z TČ, peči ne poznam tako dobro. Res sem verjel, da je podkovan, resen in zavzet serviser. Pa nikoli ni priznal, da je kaj narobe z pečjo ali montažo, samo pri nas je iskal napake, čeprav je ni blo. Distributer pa daje številke drugih serviserjev, ki se izgovarjajo na sejem (ta teden je v Lj), očetovske, bolniške. En je celo vprašal, če je montiral ta serviser, ki nama pije živce. Sva bila presenečena kako je vedel, ne vem a je že kje drugje biksal ali pa ga je distributer obvestil o najini težavi. V glavnem, nikogar za dobiti.

Res prosim za nasvet kako zadevo rešiti, želim si le, da bi imel peč, ki bi delala. Tako je bilo obljubljeno, zdaj pa sva brez gretja in brez tople vode, spet.

Lp Fric


Na vrh
 Profil  
 

Re: Zahtevek za popravilo
OdgovorObjavljeno: 08 mar 2019 23:02 
Specialist
Specialist
Odsoten

Pridružen: 16 jun 2013 10:22
Prispevkov: 856
morda se lahko obrneš na zvezo potrošnikov. ker tako kot pišeš čas mineva, vsakič zamenjajo nekaj drugega (uradno) - garancija se ti izteka. neki heci so da se garancija podaljšuje, a ne vem v kakšnem obsegu in kakšnih primerih.
je pa problem, ker ti očitno napako odpravijo. torej ne gre da ti napake ne bi odpravili in bi bil upravičen do novega izdelka po določenem času.


Na vrh
 Profil  
 

Prikaži odgovore prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 2 prispevkov ] 

Vsi časi so UTC + 1 ura [ DST ]


Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov


Vi ne morete pisati sporočil v tej temi
Vi ne morete odgovarjati na teme v tem forumu
Vi ne morete urejati sporočil v tej temi
Vi ne morete brisati vaših sporočil v tem forumu
Vi ne morete dodati priponk sporočilom

Išči za:
Pojdi na:  
 

 

PodSvojoStreho.net
© 2004 - 2013
Vse pravice pridržane.
Pogoji uporabe.